تلگرام آپدیت شد؛ از جستجوی هشتگ‌ها تا افکت برای پیام‌ها

تلگرام آپدیت شد؛ از جستجوی هشتگ‌ها تا افکت برای مطلب‌ها_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

تلگرام آپدیت جدیدی دریافت کرده است که به کاربران این مطلب‌رسان اجازه می‌دهد به هشتگ‌های سراسری در کانال‌های عمومی دسترسی داشته باشند، به مطلب‌های خود افکت‌های انیمیشنی اضافه کنند و شیوه نمایش متن در پست‌های حاوی عکس را تحول دهند.

قابلیت‌های تازه آپدیت تلگرام

تلگرام از سال ۲۰۱۵ از هشتگ‌ها حمایتمی‌کند اما اکنون تغییری مهم در این سیستم تشکیل شده است تا امکان جستجوی هشتگ‌ها بین همه کانال‌های عمومی وجود داشته باشد. وقتی که روی یک هشتگ کلیک می‌کنید، می‌توانید پست‌های دیگر کانال‌های عمومی را که از آن هشتگ منفعت گیری کرده‌اند، ببینید.

تحول بعدی به افکت مطلب‌های متنی مربوط می‌شود. در این آپدیت می‌توانید در چت‌های یک‌به‌یک، نمود‌ای را در مطلب خود قرار دهید تا هنگامی که مخاطب صفحه چت را باز می‌کند، انیمیشن آن را ببیند. همه کاربران تلگرام به ۶ افکت دسترسی دارند، اما کاربران پریمیوم می‌توانند از صدها افکت زیاد تر نیز منفعت گیری کنند. برای منفعت گیری از این افکت‌ها کافی است انگشت خود را روی دکمه Send نگه دارید و افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در به‌روزرسانی تازه تلگرام این چنین می‌توانید موقعیت کپشن عکس‌ها را تحول دهید و آن‌ها را به بالای عکس‌ها منتقل کنید. پیش از این، کپشن همیشه در زیر عکس‌ها نمایش داده می‌شد. برای منفعت گیری از این ویژگی کافی است انگشت خود را روی دکمه Send نگه دارید و گزینه Move Caption Up را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
نسل بعدی اپل واچ احتمالاً نوآوری خاصی نخواهد داشت
آخرین مطالب

تلگرام مدیریت شماره تلفن‌ها را نیز آسان‌تر کرده است. اکنون با ضربه‌زدن روی یک شماره در یک صفحه چت، یک منوی تازه را می‌بینید که گزینه‌های مختلفی نظیر ارسال مطلب، اغاز تماس یا افزودن شماره به قسمت مخاطبان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

1717220985 921 تلگرام آپدیت شد؛ از جستجوی هشتگ‌ها تا افکت برای مطلب‌ها اصفهانیا

یکی از ویژگی‌های تازه تلگرام امکان مختصر‌سازی بدنه نقل‌قول‌ها است. این ویژگی در واقع به شما اجازه می‌دهد تا در صورت منفعت گیری از نقل‌قول‌های طویل، تنها قسمت کوچکی از آن را به‌نمایش بگذارید و بقیه نقل‌قول تنها در صورت تعامل کاربر باز شود و متن را به نمایش بگذارد.

ادامه مطلب
نقد و بررسی آیفون ۱۵ پرو مکس؛

در انتها در نسخه macOS نیز تغییری صورت گرفته است تا صفحه مربوط به تماس‌های صوتی و ویدیویی در تلگرام شبیه نسخه‌های iOS و اندروید بک‌گراندهای پویا و انیمیشن‌های قشنگ داشته باشد.

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author