دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول آغاز شد

دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول اغاز شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«همراه اول» دومین دوره بورسیه تحصیلی خود را اختصاصی مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی برق، کامپیوتر، صنایع و مدیریت در دانشگاه تهران با مقصد حمایتاز دانشجویان نخبه و بااستعداد اغاز کرد.

این بورسیه مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و فقطً در مقطع «کارشناسی ارشد دانشگاه تهران» برای گرایش‌های مدیریت، مدیریت کسب‌وکار، مهندسی برق، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر تعریف شده است.

گرایش‌های مدیریت شامل مدیریت استراتژیک، سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته، هوشمندی کسب‌وکار، مهندسی مالی و مدیریت ریسک، مدیریت استراتژیک منبع های انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته است.

گرایش‌های مدیریت کسب‌وکار شامل استراتژی، بازاریابی، سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، عملیات و زنجیره فراهم، فناوری و مالی است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شخصیت میکی موس بعد از ۹۵ سال جزئی از اموال عمومی می‌بشود

گرایش‌های مهندسی برق و صنایع نیز به‌ترتیب شامل مخابرات سیستم و شبکه‌های مخابراتی، مدل‌سازی سیستم‌ها و تحلیل داده‌ها، راه حلهای بهینه‌سازی، لجستیک و زنجیره فراهم و مدیریت پروژه است.

گرایش‌های مهندسی کامپیوتر نیز شامل نرم‌افزار هوش مصنوعی و رباتیک و نرم‌افزار است.

ازجمله مزایای این مطرح می‌توان به دریافت حقوق تا سقف ۲۰ میلیون تومان در ماه مشابه با زمان فعالیت در همراه اول، تخصیص هزینه خرید لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند از ۱۵ میلیون تومان تا ۴۵ میلیون تومان مشابه با رتبه کنکور کارشناسی ارشد اشاره کرد.

این چنین افرادی که موفق به دریافت این بورسیه شوند، این امکان را خواهند داشت که آخر‌نامه‌ و دستاوردهای تحصیلی خود را با حمایتشرکت همراه اول تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان انجام بدهند.

شرکت در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی حوزه ICT و توانایی وجود در پروژه‌های ملی و تحقیق و گسترش همراه اول، قسمت فرد دیگر از مزیت‌های این بورسیه تحصیلی محسوب می‌شود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

متقاضیان برای کسب اطلاعات زیاد تر درمورد این بورسیه تحصیلی می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

ادامه مطلب
اضطراب 20 سالگی، در 40 سالگی کارکرد شناختی را افت می‌دهد_اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author