هوش مصنوعی بورس موج سوم

روشی تازه از تحلیل بازار بورس با دستیار ترید موج سوم_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

تب بازار اندوخته از سال ۹۶ بین مردم بالا گرفت، اما اکثر مردم بورس را از سال ۹۹ شناختند و اتفاقات آن سال را به یاد دارند. بعد از این توانایی، مردم درس‌هایی از بازار گرفتند که تبدیل پیدایش تعدادی پلتفرم تازه با رویکردی نوین به گفتن دستیار ترید در بازار شد.

برای فهمیدن بهتر فلسفه این دستیارهای ترید، خوب است که نگاهی گذرا به اتفاقات بورس از سال ۹۹ به سپس بیندازیم. چه تغییراتی در بازار رقم خورد و چطور این پلتفرم‌ها به وجود آمدند؟

بورس سال ۱۳۹۹

هرچند نقطه اغاز همه‌چیز به سال ۱۳۹۹ بازنمی‌گردد، تب بورس از نزدیک به دو تا سه سال قبل، از اواسط سال ۱۳۹۶، اغاز شده می بود. حالت نسبتاً خوب پیش می‌رفت؛ تا قبل از سال ۱۳۹۹، افراد برای ورود به بازار دو راه مهم داشتند: یا اندوخته‌شان را به کارگزاری‌ها می‌سپردند یا با شرکت در کلاس‌های آموزشی متعدد، که تعدادشان کم نبوده است، شناخت اولیه‌ای از بازار کسب می‌کردند و سپس به خرید و فروش می‌پرداختند. اما با وقوع کرونا و تغییرات اقتصادی، شرایط جدیدی برای بازار به وجود آمد.

ادامه مطلب
جت سئو؛ جامع ترین ابزار آنالیز سایت ایرانی

کرونا و بورس

ورود کرونا به سرزمین در ابتدای سال ۱۳۹۸، حالت اقتصادی را بدتر کرد. دولت به جستوجو راه‌حلی برای مهار تورم فزاینده می بود و مردم نیز در تلاش بودند تا قیمت دارایی‌های خود را نگه داری کنند. هر دو به بازار بورس به گفتن راه‌حل این مشکل نگاه می‌کردند.

عمل های دولت

دولت علاوه بر تبلیغات گسترده در عرصه بازار اندوخته، اقداماتی نظیر اراعه اولیه‌های بزرگ، صندوق‌های ETF و سهام عدل را انجام داد. این عمل های علتورود اندوخته به بازار و رشد آن شد و در نهایت ورود مداوم پول‌های خرد، عرصه رشد بازار در ابتدای سال ۱۳۹۹ را فراهم کرد. رشد بازار به حدی رسید که خرید و فروش و حرکت اندوخته‌ها بدون تحلیل و علتانجام می‌شد و اکثر سهام‌ها صف خرید داشتند، که تبدیل رشد چند صد درصدی شاخص شد.

اصلاح بازار و ریزش

باور نادرستی در بین مردم شکل گرفته می بود که فقطً داشتن یک سهم در بازار کافی است. اما بازار در مقاومت دو میلیون اغاز به ریزش کرد. از آنجا به سپس، تعداد شرکت‌کنندگان در اراعه‌های اولیه که بیشتر از چهار میلیون نفر می بود، به شدت افت یافت و شاخص اغاز به ریزش کرد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

بورس از ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲

سپس از اتفاقات سال ۱۳۹۹، تعداد بسیاری از مردم از بورس خارج شدند. تعداد شرکت‌کنندگان در اراعه‌های اولیه از چهار میلیون به کمتر از یک میلیون رسید. در یکی دو سال سپس، هرچند جوی شبیه سال ۱۳۹۹ تشکیل نشد، اما شاخص سپس از این اتفاقات برگشت و حتی سقف قبلی خود را نیز پشت سر گذاشت و نزدیک به ۱۳۵ درصد رشد داشت. تعداد بسیاری از سهام‌های شاخص‌ساز نیز کارکرد مثبت داشتند و بازدهی‌های بالایی همانند کساپا و وسالت با بیشتر از ۶۰۰ درصد بازدهی داشتند.

ادامه مطلب
چطور با کمک آدرس بوک، جلوی دزدی رمزارزها را بگیریم؟

تغییرات روال اندوخته‌گذاری

یکی از دلایل افت فعالیت افراد عادی در بورس این می بود که اندوخته‌گذاری در بازار اندوخته به یک امر تخصصی تبدیل شد و نیاز به زمان و هزینه برای منفعت گیری از تحلیل‌های دیگران داشت. تعداد بسیاری از افراد به علت مشاغل پرکار، از فعالیت در این حوزه خودداری کردند.

روشهای گوناگون منفعت گیری از هوش مصنوعی در بورس

راه حلهای بسیاری برای اندوخته‌گذاری غیرمستقیم معارفه شده‌اند، از جمله شرکت‌های سبدگردان و صندوق‌های اندوخته‌گذاری (سهامی، درآمد ثابت و …). این چنین، سایت‌ها و نرم‌افزارهایی همانند رهاورد، آسان‌بورس و بورس‌ویو فرآیند تحلیل را ساده‌سازی و شدت بخشیدند و در عرصه‌هایی همانند تابلوخوانی، فیلترنویسی و تهیه اطلاعات تحلیل تکنیکال و فاندامنتال خدمات مفیدی اراعه خواهند داد.

موج سوم یک دستیار ترید جامع در بازارهای مالی است که با منفعت‌گیری از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، بیشتر از ۲۲۰ استراتژی پرایس اکشن و RTM را شامل می‌شود. این استراتژی‌ها شامل نواحی اراعه و تقاضا، استاپ هانت، خطوط روال و کانال‌های قیمتی، نواحی حمایتی و مقاومتی، پولبک به خطوط روال و نواحی مهم، شناسایی الگوهای کلاسیک، تشخیص ۱۰ الگوی هارمونیک، ۳۰ استراتژی ایچیموکو و بیشتر از ۵۰ استراتژی اندیکاتوری می باشند. با چند کلیک ساده، این سیستم به خرید وفروش‌گران و تحلیل‌گران بورس پشتیبانی می‌کند تا این استراتژی‌ها را به طور لحظه‌ای شناسایی کنند.

ادامه مطلب
سقوط شهاب‌سنگ نخلا در مصر_اصفهانیا

موج سوم همه سهام‌های بازار بورس، فرابورس و بازار پایه را پوشش می‌دهد و هشدارها را به طور لحظه‌ای به خرید وفروش‌گران ارسال می‌کند.

ساخت استراتژی

یکی از قسمت‌های مهم این سیستم هوشمند، قابلیت ساخت استراتژی با چند کلیک ساده و ترکیب آن‌ها است. کاربران می‌توانند نام استراتژی خود را انتخاب کرده و هشدارهای وابسته را در ربات تلگرام فعال کنند. این چنین با انتخاب تایم‌فریم، می‌توانند تنها از تایم‌فریم‌های مد نظر خود مطلع شوند. هشدارها به طور لحظه‌ای و در طول بازار از طریق ربات تلگرام ارسال خواهد شد و همراه با مطلب تلگرام، لینک نمودار با رسم خودکار نیز اراعه می‌شود تا کاربران نیازی به مراجعه مجدد به سایت نداشته باشند و در هر زمان و مکانی بتوانند موقعیت‌های مناسب را شناسایی کنند.

مثال کاربردی

فکر کنید شما به جستوجو نمادهایی با استراتژی واگرایی مثبت در RSI و کف روال یا حمایتهستید. در روش سنتی، باید همه نمودارها را تک به تک بازدید کنید یا با پشتیبانی دوستانتان به تحلیل بپردازید که امکان پذیر ساعت‌ها زمان ببرد و در نهایت با خستگی بسیاری همراه باشد. اما با منفعت گیری از سیستم هوشمند موج سوم، می‌توانید در کمتر از یک دقیقه همه سهامی که با استراتژی شما انطباق دارند را شناسایی کنید و با شدت و دقت بیشتری به تحلیل بپردازید.

Figure 2دستیار ترید بورس

رسم خودکار ابزارها بر روی نمودار

یکی دیگر از قابلیت‌های سیستم موج سوم، امکان رسم خودکار ابزارها بر روی نمودار تریدینگ ویو است. به این صورت که بعد از کلیک بر روی نمودار (گزینه آبی رنگ)، نمودار و ابزارهای مورد نیاز به طور خودکار رسم خواهد شد.

 

تحلیل هوشمند پورتفولیو با منفعت گیری از هوش مصنوعی

یکی از قابلیت‌های برجسته دستیار ترید موج سوم در بازار بورس، تحلیل کامل و دقیق سهم‌های حاضر در پورتفولیو شما از ۲۲۰ زاویه گوناگون پرایس اکشن در دو تایم فریم به طور لحظه‌ای است. با انتخاب سهام مورد نظر خود همانند ماشین، شپنا و شگستر، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، همه استراتژی‌های تکنیکال مربوط به این سهام را مشاهده کنید تا با دانش و تسلط بیشتری در بازار بورس فعالیت کنید.

مثالای از کاربرد

به گفتن مثال، اگر در پورتفولیو خود سهام ماشین و شپنا را دارید، کافیست این نمادها را به قسمت نمادهای مورد علاقه موج سوم اضافه کنید تا همه تحلیل‌های مربوط به این سهام را به طور لحظه‌ای دریافت کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های موج سوم، تابلوخوانی پیشرفته است که با اراعه بهینه‌ترین اطلاعات، به شما پشتیبانی می‌کند تا بازار بورس را بهتر رصد کنید. برای آموزش‌های زیاد تر درمورد این قابلیت، می‌توانید از لینک زیر منفعت گیری کنید:

آموزش موج سوم

دسترسی آسان در هر مکان

با منفعت گیری از موج سوم، مهم نیست که در محل کار باشید، در خیابان یا در کلاس درس؛ شما می‌توانید به طور لحظه‌ای از همه اتفاقات بازار مطلع شوید و هیچ فرصتی را از دست ندهید.

ربات تحلیل تکنیکال موج سوم
روشی تازه از تحلیل بازار بورس با دستیار ترید موج سوم_اصفهانیا ۱۰

تست رایگان دستیار ترید موج سوم

برای تست این سیستم هوشمند، بعد از ثبت‌نام در سایت، می‌توانید به زمان ۷ روز از دستیار ترید موج سوم به طور رایگان منفعت گیری کنید.

موج سوم | دستیار هوشمند شما در بازارهای مالی

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author