کتاب خاطرات «بیل گیتس» در بهمن 1403 منتشر خواهد شد

کتاب خاطرات «بیل گیتس» در بهمن ۱۴۰۳ انتشار خواهد شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«بیل گیتس»، هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت روزهای کودکی خود را تا وقتی که در سال ۱۹۷۵ مایکروسافت تأسیس شد، به رشته تحریر درآورده است. این کتاب که «کد منبع: سرآغاز من» (Source Code: My Beginnings) نام دارد اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است، اما تا ۴ فوریه ۲۰۲۵ (۱۶ بهمن ۱۴۰۳) داخل بازار نخواهد شد.

بیل گیتس در بلاگ خود می‌گوید این کتاب به قسمت‌های سخت‌تر سال‌های ابتدایی زندگی او می‌پردازد: حس ناسازگاری در دوران کودکی، سرکشی در دوران نوجوانی و درگیری با والدین‌اش، دست‌وپنجه نرم‌کردن با فقدان ناگهانی یکی از نزدیکان و گمان اخراج‌شدن از دانشگاه از نوشته‌های این کتاب می باشند. این چنین تصمیم بیل گیتس برای تأسیس مایکروسافت با «پل آلن» فقید نیز در این کتاب نقل شده است.

کتاب خاطرات کودکی بیل گیتس

کتاب خاطرات «بیل گیتس» در بهمن ۱۴۰۳ انتشار خواهد شد_اصفهانیا ۷

به‌نظر نمی‌رسد کتاب کد منبع کارهای داخلی مایکروسافت و دیگر کوششهای تجاری بیل گیتس را پوشش دهد. در توضیحات کتاب آمده است که کد منبع «درمورد مایکروسافت یا بنیاد گیتس یا آینده فناوری نیست». درعوض، این کتاب «روایتی انسانی و شخصی است که چطور بیل گیتس به آنچه امروز هست تبدیل شده: کودکی، شور و اشتیاق‌های اولیه‌اش».

ادامه مطلب
اختلال فومو چیست؟

مدیرعامل اسبق مایکروسافت می‌گوید که او از اغاز دهه سوم زندگی خود شناخته‌شده می بود، اما تعداد بسیاری از افراد از سال‌های ابتدایی زندگی او شناخت خوبی ندارند. به حرف های بیل گیتس در طی این سال‌ها، چندین دفعه از او درمورد نحوه پرورش‌اش، دوران حضورش در هاروارد و شراکت در بنیان‌گذاری مایکروسافت پرسیده شده است. به‌همین علت به گمان زیادً این کتاب با رویکرد متفاوت خود با استقبال خوبی روبه رو شود.

بیل گیتس می‌گوید که خوانندگان در این کتاب علاوه‌بر خواندن سرگذشت کودکی او، داستان تعداد بسیاری از افرادی را خواهند یافت که به او ایمان داشتند و پشتیبانی‌اش کردند تا به نقاط عطف خود دست یابد.

ادامه مطلب
سهم بازار ویندوز 10 هم چنان دو برابر زیاد تر از ویندوز 11 است

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author