Humane از کاربران خواست از کیس شارژ Ai Pin استفاده نکنند

Humane از کاربران خواست از کیس شارژ Ai Pin منفعت گیری نکنند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

استارتاپ Humane به کاربران خود خبرداد که به‌علت خطر آتش‌سوزی، منفعت گیری از کیس شارژ گجت پوشیدنی Ai Pin را متوقف کنند. این خبر رسانی تبدیل افزایش عدم مطمعن در رابطه این محصول می‌شود.

این شرکت به دارندگان دستگاه خبرداد که یک مشکل کیفی در باتری داخل کیس شناسایی شده است. کاربران می‌توانند گجت پوشیدنی Ai Pin خود را در حال حرکت شارژ کنند، اما اکنون باید مواظب باشند. Humane بعد از دریافت گزارشی از مشکلات شارژ این دستگاه، که اغاز امسال معارفه شد، تحقیقات خود را اغاز کرد.

Humane از کاربران خواست از کیس شارژ Ai Pin منفعت گیری نکنند_اصفهانیا ۷

Humane به علت خطر آتش‌سوزی کاربران را به توقف منفعت گیری از کیس شارژ Ai Pin فراخواند

این مشکل یک ضربه دیگر به Humane داخل می‌کند، یک استارتاپ برجسته که به جستوجو ساخت یک جانشین برای تلفن هوشمند می بود. از زمان معارفه این گجت در ماه آوریل، Ai Pin به علت رابط کاربری پیچیده و افتبرخی ویژگی‌ها، مورد انتقاد مشتریان و منتقدان قرار گرفته است. بعد از این معارفه مشکل‌دار، استارتاپ به شرکت‌های بزرگ فناوری و مشاوره‌ای مراجعه کرد تا فروش خود را به چند صد میلیون دلار رساند.

ادامه مطلب
چه وقتی از سال به کجا سفر کنیم؟

کیس شارژ این گجت پوشیدنی که شبیه کیس AirPods کار می‌کند، در بسته محصول و همراه Ai Pin با قیمت پایه ۶۹۹ دلار اراعه می‌شود. این چنین به گفتن یک لوازم جانبی جدا گانه با قیمت ۱۴۹ دلار فروخته می‌شود. این کیس اکنون در وب‌سایت Humane به گفتن «ناموجود» اشکار شده است.

این شرکت در بیانیه‌ای که چهارشنبه در وب‌سایت خود انتشار شد، او گفت: «تحقیقات ما مشخص می کند که کیس شارژ دستگاه، استانداردهای کیفیتی مورد نظر ما را برآورده نمی‌کند و امکان پذیر برخی از آنها دچار آتش‌سوزی شوند. به همین علت، ما بلافاصله این نوشته را خبر رسانی کردیم تا کاربران از کیس شاٰرژ دستگاه منفعت گیری نکنند. ما به‌جستوجو بازدید یک فراهم‌کننده تازه برای جلوگیری از این چنین مشکلاتی و نگه داری استانداردهای بالای کیفیت خود هستیم.»

ادامه مطلب
اولین مأموریت سرنشین‌دار فضاپیمای استارلاینر بوئینگ قبل از پرتاب لغو شد_اصفهانیا

Humane خبرداد که کاربران می‌توانند هم چنان دستگاه را با داک شارژ خانگی که در بسته‌بندی حاضر است شارژ کنند. این شرکت نگفته است که آیا کیس‌های شارژ متعلق به دارندگان Ai Pin را جانشین خواهد کرد یا خیر. این چنین اشکار نکرده است که چه مقدار طول می‌کشد تا یک فراهم‌کننده تازه اشکار کند. در عوض، به دارندگان Ai Pin دو ماه اشتراک رایگان به علت این مشکل اراعه می‌دهد.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author