اپل با «هوش اپل» در iOS 18 به جنگ غول‌های هوش مصنوعی می‌رود!

اپل با «هوش اپل» در iOS 18 به جنگ غول‌های هوش مصنوعی می‌رود!_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

اپل قرار است در کنفرانس WWDC 2024 که دوشنبه این هفته برگزار خواهد شد، مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی خود برای iOS 18 و دیگر سیستم عامل‌ها را معارفه کند. اکنون «مارک گرمن» از بلومبرگ ادعا کرده که این قابلیت‌ها به گمان زیادً به‌گفتن مجموعه‌ای با نام «هوش اپل» (Apple Intelligence) معارفه خواهند شد.

همانطور که در گزارش بلومبرگ حرف های‌شده، قابلیت‌های هوش مصنوعی این شرکت یا همان «هوش اپل» علاوه بر iOS 18 برای iPadOS 18 و macOS 15 نیز اراعه خواهند شد. این چنین آن‌ها به‌صورت اختیاری اراعه خواهد شد، یعنی اپل در صورت عدم تمایل کاربران، آن‌ها را ناچار به منفعت گیری از آن‌ها نخواهد کرد.

الزامات پردازش هوش مصنوعی اپل

اپل با «هوش اپل» در iOS 18 به جنگ غول‌های هوش مصنوعی می‌رود!_اصفهانیا ۱۲

مسئله مهم دیگر گزارش بلومبرگ به الزامات اپل مربوط می‌شود. انگارً برای پردازش قابلیت‌های هوش مصنوعی، کاربران به آیفون ۱۵ پرو یا یکی از مدل‌های آیفون ۱۶ که امسال اراعه خواهد شد، نیاز خواهند داشت.

ادامه مطلب
اپل با انتقاد مجدد از قوانین اروپا، خطرات استورهای شخص ثالث را یادآور شد

برای آیپد و مک نیز به یک مدل با حداقل تراشه M1 نیاز است. این چنین غول کوپرتینیویی با OpenAI همکاری کرده تا به گمان زیادً یک چت‌بات همانند به ChatGPT در «هوش اپل» وجود داشته باشد.

انتظار می‌رود Apple Intelligence ماموریت های اولیه هوش مصنوعی را انجام دهد و این چنین پردازش آن روی دستگاه انجام شود. به عبارت دیگر، اپل به‌جای منفعت گیری از فضای ابری، پردازش‌های هوش مصنوعی خود را با پشتیبانی پردازنده دستگاه انجام می‌دهد.

ادامه مطلب
اپل پس از آیپد پرو OLED، آیپد مینی و آیپد ایر را به این نمایشگر مجهز می‌کند
1717771445 41 اپل با هوش اپل در iOS 18 به جنگ غول‌های
اپل با «هوش اپل» در iOS 18 به جنگ غول‌های هوش مصنوعی می‌رود!_اصفهانیا ۱۳

یقیناً انگارً کدهایی برای «هوش اپل» کشف شده است که مطابق آن‌ها کاربر می‌تواند تعیین کند که ماموریت های روی دستگاه پردازش شوند یا به سرورهای اپل نیاز است.

برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی که مطابق شایعه ها به گمان زیادً در iOS 18 و نسل بعدی سیستم‌عامل‌های اپل وجود خواهند داشت، شامل پلی‌لیست‌های شخصی‌سازی‌شده در اپل موزیک، اراعه خلاصه اخبار در Apple News، دسته‌بندی و خلاصه‌سازی ایمیل‌ها، خلاصه مطلب‌ها، قابلیت‌های بهبوددهنده عکس و یک نسخه هوشمندتر از سیری با الهام از ChatGPT با کنترل‌های زیاد تر برای هر برنامه می‌شود.

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

ادامه مطلب
نمایشگر آیفون 16 پرو به گمان زیادً 20 درصد روشنایی بیشتری خواهد داشت_اصفهانیا

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author