متریکس

معارفه متریکس؛ پلتفرم اندوخته‌گذاری متری مسکن_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

یکی از بهترین راه حلها برای اندوخته‌گذاری و نگه داری قیمت دارایی نقدی، خرید و فروش مسکن است. این بازار طی سالیان تازه عموماً روندی صعودی داشته و به همین علت تعداد بسیاری از شهروندان علاقه خاصی به آن نشان خواهند داد. بااین‌حال خرید مسکن خصوصاً در پایتخت کار عده‌‌ای محدود است که متریکس راه‌حلی نوین برای آن اشکار کرده: فروش و اندوخته‌گذاری متری در مسکن و شراکت در ساخت پروژه‌های آپارتمانی.

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو

متریکس در اصل پلفترمی برای اندوخته‌گذاری در حوزه مسکن است با این تفاوت که شما به‌ازای اندوخته خود می‌توانید در پروژه‌های فعال متریکس شرکت کنید و در ازای آن متراژی از پروژه را بخرید. یقیناً زیاد تر به این کار از نظر اندوخته‌گذاری نگاه کنید تا خرید خانه.

برای اغاز اندوخته‌گذاری کافیست داخل سایت متریکس شوید، از بین پروژه‌های فعال این شرکت یکی را انتخاب کنید و بر پایه حداقل مقدار متراژ خریداری‌شده، اولین اندوخته‌گذاری خود را انجام دهید. برخی از پروژه‌ها به شما اجازه خواهند داد حتی از ۲۰ سانتی‌متر هم اندوخته‌گذاری خود را اغاز کنید.

ادامه مطلب
ونرا 5 به زهره پرتاب شد
آخرین مطالب

متریکس علاوه بر این زمان، اصل اندوخته شما را نیز ضمانت می‌کند. بر فکر اگر شما در ۱۰ متر به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان اندوخته‌گذاری کنید، درصورت افت قیمت متراژ پروژه، هم چنان اصل پول خود را دریافت می‌کنید و چیزی از آن ۲۰۰ میلیون تومان کم نمی‌شود. یقیناً روال افزایش قیمت خانه طی سال‌های قبل می‌تواند نقطه مطمعن خوبی برای اندوخته‌گذاری در این حوزه و کسب سود باشد.

این چنین می‌توانید تا پایان پروژه مقدار اندوخته‌گذاری یا همان متراژ خود را افزایش دهید که بعد از آخر فرآیند ساخت‌وساز و به مزایده گذاشته شدن واحد وابسته توسط متریکس، در برتری مزایده قرار بگیرید و بتوانید متراژ دیگران را خریداری کرده و رسماً واحد را به نام خود بزنید. در صورتی هم که نخواهید مالک نهایی واحد شوید، فرد فرد دیگر که در همین مزایده برنده شده، متراژ شما را خریداری کرده و اصل اندوخته و سود حاصل از این شراکت به شما بازمی‌گردد.

ادامه مطلب
مریخ نورد کنجکاوی شواهد جدیدی از وجود رودخانه‌‌های آب در مریخ شناسایی کرد

یقیناً فراموش نکنید که در میانه این اندوخته‌گذاری، می‌توانید در بازار ثانویه متریکس مقدار اندوخته‌گذاری خود را کم یا زیاد کرده و با اشخاص دخیل در پروژه داد و ستد کنید. متریکس می‌تواند زمان خوبی برای نگه داری دارایی و اندوخته‌گذاری در حوزه مسکن باشد به همین منظور برای دریافت اطلاعات زیاد تر می‌توانید ویدیوی فوق را تماشا کنید یا به وب‌سایت متریکس سر بزنید.

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author