داتین حامی رویداد کد اند کافی

برگزاری اتفاقات کشوری  «کد اند کافی» با حمایتداتین_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

اتفاقات «کد اند کافی» (Code&Coffee) که دورهمی هفتگی متخصصان حوزه نرم‌افزار سراسر سرزمین است، با پشتیبانی «داتین» در شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز درحال برگزاری است.

به نقل از دیجیاتو، کد اند کافی، رویدادی هفتگی است که به‌صورت گردهمایی و با مقصد شبکه‌سازی و گسترش دانش در جامعه برنامه‌نویسی سرزمین برگزار می‌شود. در این اتفاقات، برنامه‌نویسان دانش و توانایی‌هایشان را با یکدیگر به‌ اشتراک می‌گذارند و تلاش می‌کنند در کنار برقراری و نگه داری ربط، جهت به‌روزرسانی دانش عمومی در عرصه برنامه‌نویسی شوند.

حمایتداتین از اتفاقات سراسری Code&Coffee و جامعه‌سازی

«محمدحسین راشد محصل»، مدیر دفاتر استانی داتین، درخصوص حمایتاین شرکت از اتفاقات کد اند کافی می‌گوید: «از آنجایی که ترویج ایده‌ها، حل مسائل و چالش‌های برنامه‌نویس‌ها و این چنین گسترش دانش افراد مشتاق در این حوزه از مقصد‌هایی‌ست که کد اند کافی در ایران جستوجو می‌کند، ما در داتین حمایتکننده این اتفاقات شدیم تا علاوه‌بر جامعه‌سازی، ناظر رشد جامعه نرم‌افزاری در سراسر سرزمین باشیم.»

ادامه مطلب
اپل ویژن پرو به گمان زیادً تا اواسط خردادماه در چین اراعه می‌بشود

راشد محصل با گفتن این که داتین از افزایش دسترسی‌ برابر به منبع های و زمان‌های شغلی در حوزه فناوری حمایتمی‌کند، او گفت: «امیدواریم با حمایتاز اتفاقات کد اند کافی، در گسترش و ترقی دانش برنامه‌نویسی در سرزمین نقشی مؤثر داشته باشیم و با همراهی دیگر ذی‌نفعان این حوزه، امکان گسترش و به‌اشتراک‌گذاری آن را در دیگر استان‌های سرزمین فراهم آوریم.»

کد اند کافی تا بحال بیشتر از ۳۵ جلسه دورهمی در شهرهای مشهد و اصفهان داشته و به‌تازگی نیز یک دورهمی در شیراز برگزار کرده است. این دورهمی درحال گسترش در همه شهرهای ایران است و تا آخر خردادماه، قزوین میزبان فرد دیگر برای کد اند کافی خواهد می بود. این دورهمی هفتگی در اصفهان با شراکت فضای کار اشتراکی آبی سفید و در مشهد با شراکت کارخانه نوآوری برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
رندرهای گلکسی زد فلیپ 6 تغییرات این دستگاه را مشخص می کند + ویدیو

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author