ins

تب همستر، اصفهانی‌ها را نگرفت


به گزارش اصفهانیا

«همستر کامبت» تازه ترین ترند این روزهای تلگرام است که کاربران ایرانی را به‌شدت دچار کرده است. یک بازی رمزارزی که در آن همسترهای کاربران با یکدیگر رقابت می‌کنند تا سود بیشتری کسب کنند و کاربران با ضربه‌زدن به صفحه گوشی سکه دریافت می‌کنند. تب همستر علی‌رغم فیلترینگ تلگرام، زیاد فراگیر شده است اما مسئله دلنشین‌دقت این است که این بازی رمز ارزی استان‌های غربی سرزمین را زیاد تر دچار کرده و استان‌های مرکزی از جمله اصفهان از این بازی استقبال بسیاری نکرده‌اند. این نوشته را می‌شود از نتایج جستجو در گوگل و هم این چنین داده‌های مربوط به کانال‌های تلگرام فروش سکه این بازی فهمید شد. جغرافیای این بازی در جهان نیز قابل‌دقت است هند و روسیه به ترتیب کشورهایی می باشند که بیشترین استقبال را از این بازی رمز ارزی تا به امروز داشته‌اند بعد از این دو سرزمین ایران بیشترین کاربر این بازی را از آن خودکرده است. «همستر کامبت» در ۶ فروردین ۱۴۰۳ راه‌اندازی شده و تا بحال ۱۱۶ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می‌تواند فقط با ضربه‌زدن ساده‌روی نمایشگر گوشی خود، سکه‌های مجازی کسب کند؛ سکه‌هایی که گمان تبدیل به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند. یقیناً قیمت همستر کامبت تا وقتی که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود، اشکار نخواهد می بود.

ادامه مطلب
عکس| قهرمانی دختر بدون دست هندی در مسابقات تیروکمان هانگژو » اصفهان امروز آنلاین

هرچند اکنون همستر کامبت فقط یک بازی است، گمان ایردراپ آن وجود دارد. این یعنی گمان دارد افرادی که سکه‌های داخل بازی را جمع‌آوری می‌کنند بتوانند آن را به پول واقعی (دلار) تبدیل کنند.

پیش از هر چیز ابتدا باید داخل ربات تلگرامی بازی همستر شوید. برای این کار باید لینک بازی همستر تلگرام را اشکار کنید. برای دریافت لینک بازی همستر تلگرام می‌توانید در نوار جستجوی این مطلب‌رسان نام همستر را به انگلیسی بنویسید یا آن را از طریق یکی از دوستان خود دریافت کنید. اگر توسط یکی از دوستانتان به بازی دعوت شوید، هم به شما و هم به دوستتان مقداری همستر کوین داده می‌شود؛ همستر کوین، همان سکه‌هایی است که در بازی جمع می‌کنید و به گمان زیاد در آینده باارزش خواهد شد.

ادامه مطلب
هر چه زودتر خطیر را برکنار کنند » اصفهان امروز آنلاین

با ورود به بازی همستر تلگرام پنل مدیریتی آن در ربات همستر در اختیارتان قرار می‌گیرد. این پنل چند قسمت گوناگون دارد. در صفحه مهم همستر سکه‌ای قرار گرفته که روی آن عکس همستر بامزه‌ای حک شده و هنگامی‌که به مرحله های بالاتر می‌روید، همستر شما هم پرقدرت می‌شود. با هر بار افزایش سطح همستر، تعداد همستر کوین به‌ازای هر کلیک و ظرفیت ماین این سکه افزایش خواهد یافت. در ابتدای کار برای جمع‌کردن سکه همستر باید روی عکس همستر کلیک کنید تا مقداری همستر کوین دریافت کنید.

 

همان گونه که اشاره شد آینده این بازی تا این مدت اشکار نیست به این علت امکان پذیر کاربر ساعت‌ها زمان خود را برای ضربه‌زدن به گوشی هدر دهد اما خبری از نقدشدن سکه‌ها نباشد یا قیمت سکه‌ها زیاد اندک و ناچیز باشد که گمان دوم نیرومندتر است و این گمان هم وجود دارد که سکه‌ها به رمزارز نایت کوین تبدیل شده و کاربر بتواند آنها را در صرافی‌های اختصاصی تبدیل به دلار کند هرچند این نوشته هم برای کاربران ایرانی در هاله‌ای ابهام است. درهرصورت این بازی تب شدت در سرزمین تشکیل کرده و در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه با بیشترین اقبال مواجه شده است اما آنچه دلنشین‌دقت است عدم استقبال استان‌های مرکزی از جمله اصفهان، یزد، سمنان، کرمان و حتی استان‌هایی همانند تهران و قم به این بازی است. به نظر می‌رسد اشکار نبودن منبع های مالی و درآمدزا بودن این بازی جهت شده تا استان‌های مرکزی تمایلی به این بازی اشکار نکنند.

ادامه مطلب
دو انتقال دلنشین در انتظار پرسپولیسی‌ها؟

بازی «همستر کامبت» همانند دیگر بازی‌های کریپتویی بر میل کاربران به ثروت بادآورده و بدون تلاش تمرکز کرده‌اند و کاربران ایرانی نیز که نشان داده‌اند علاقه زیاد بسیاری به درآمدهای نجومی بدون تلاش و در زمان مختصر دارند بیشتر از دیگر کشورها به سمت این بازی کشیده شده‌اند و همین نوشته به‌شدت دلواپس‌کننده است. کاربران این بازی را زیاد تر رده سنی بین ۲۰ تا ۳۰ راه اندازی خواهند داد رده سنی که در بهترین زمان سنی خود برای کار و تلاش قرار گرفته‌اند اما  مشکلات اقتصادی و بیکاری جهت شده تا این قشر جوان به‌جای کار و تلاش به سمت این بازی‌ها هدایت  شوند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا در عکس العمل به بازی همستر کامبت در تلگرام اظهار کرده: «اکنون در حال تحلیل فنی صدمه‌ها و تهدیدات و برسی نوشته هستیم.» این اولین اظهارنظر رسمی پلیس فتای ایران درمورد این بازی پرطرف‌دار می بود. اما مسئله مهم درمورد این بازی پرطرف‌دار کانال‌های تلگرامی و وب‌سایت‌هایی است که عمل به فروش سکه و توکن این بازی می‌کنند و یا با فریب کاربران و دریافت مشخصات حساب‌های بانکی آنها مدعی‌اند که قادر به‌نقد کردن رمزارزهای این بازی می باشند. در پشت پرده هردو مورد کلاه بردارانی می باشند که یا خبری از سکه و توکن وجود ندارد و پول شما برای هیچ پرداخت می‌شود یا به درگاه ناامنی متصل می‌شوید که با اضافه‌کردن مشخصات، حسابتان خالی می‌شود. در رابطه بعدی و ادعای نقدکردن رمزارزها تا بحال هیچ خبری مبنی بر نقدشدن سکه‌های این بازی توسط تلگرام و سازندگان این بازی کریپتویی انتشار نشده به این علت این کلاهبرداران می باشند که مدعی خواهد شد سکه‌های شما را به‌صورت رمزارز یا دلار تبدیل می‌کنند همین نوشته می‌تواند جهت شود که مشخصات بانکی و یا کیف پول رمز ارز شما مورد سرقت قرار بگیرد.

ادامه مطلب
گفتگو محوری درACD علتگفتمان مناسب بین کشورها می‌شود

عکس دوم

درهرصورت چه خوشمان بیاد یا نه، بازی «همستر کامبت» در بین جوانان فراگیر شده است اما پلیس فتا در امر آگاهی‌رسانی و هشدار عقب‌مانده و وقتی دست‌به‌کار می‌شود که از این بازی شکایت شود و مال‌باختگان به این پلیس فتا مراجعه کنند. اکنون سکه‌های این بازی با ماشین و پول نقد نیز معاوضه می‌شود. آینده بازی همستر کامبت واقعا اشکار نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ به این علت این بازی به‌هیچ‌وجه قبول نمی‌شود و این گزارش فقط جنبه خبر‌رسانی دارد.  








دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author