Snapp2

راهکارهای اسنپ برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان


به گزارش اصفهانیا

 داشتن تهویه‌ مناسب در سفرهای اسنپی الزامی است؛ به همین منظور، اسنپ اقداماتی را در برتری قرار داده تا از کیفیت تهویه‌ هوا در سفرها یقین شود. در ادامه به بخشی از این عمل های اشاره می‌کنیم.

خبر‌رسانی به کاربران راننده

اسنپ، همزمان با اغاز فصل گرما، در کانال‌های اختصاصی کاربران راننده‌ در رابطه مزایای روشن کردن کولر در سفر، راهکارهای منفعت گیری‌ مناسب از کولر و این چنین الزامی بودن تهویه مناسب سفرها خبر‌رسانی می‌کند. عمل های این شرکت به خبر‌رسانی ختم نمی‌شود و اسنپ راهکارهای بسیاری برای ترغیب کاربران راننده به منفعت گیری از کولر در ساعات گرم روز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
حق انتخاب محدود سینمای ایران برای اسکار/ چه فیلمی نامزد می‌شود؟

تسهیلات اختصاصی و مطرح‌های تشویقی برای کاربران راننده

با نزدیک شدن به روزهای گرم، اسنپ با درنظر گرفتن تسهیلات اختصاصی کاربران راننده را تشویق به سرویس کردن کولر ماشین می‌کند. باشگاه رانندگان اسنپ در خرداد ماه «مطرح تابستانی شارژ گاز کولر» را برای کاربران راننده سراسر سرزمین اجرا کرد. این تخفیف به‌زمان محدود و از طریق سایت کارفیکس در دسترس کاربران راننده قرار گرفت تا با صرف کمترین هزینه (۵۹۹ هزار تومان) به استقبال سفرهای اسنپی در روزهای گرم تابستان بروند. 

این چنین اسنپ با رصد کاربران راننده‌ای که به تهویه خودروی خود اهمیت خواهند داد، مطرح‌های تشویقی اختصاصی از جمله تخفیف یا معافیت از کمیسیون در نظر می‌گیرد. اکنون، باشگاه رانندگان در «مطرح‌ سفرهای خنک اسنپی» بر پایه تعداد نظرات مثبت و امتیازهای دریافتی از کاربران مسافر (در رابطه با منفعت گیری از کولر) تخفیف ۵۰ درصدی پرداخت کمیسیون به کاربران راننده اسنپ تعلق می‌دهد. به‌ازای هر سفری که مسافر نظر مثبت «منفعت گیری از کولر» را برای آن ثبت کند، کمیسیون همان سفر به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و مبلغ کسرشده بابت کمیسیون بعد از آخر مطرح، به حساب کاربر راننده برگشت داده خواهد شد. این چنین برای تخفیف ۵۰ درصدی کمیسیون، ملزوم است در محدوده وقتی که به کاربر راننده خبر‌رسانی شده، نظر منفی «عدم منفعت گیری از کولر» از طرف مسافران در سفرهای عادی اسنپی‌ ثبت نشود.

ادامه مطلب
پیام تسلیت رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت آتیلا پسیانی/ یکی از ستون‌های‌ خاطره ساز سینمای ایران رفت

این مطرح‌ها در کانال‌های کاربران راننده اسنپ (سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه رانندگان) خبر‌رسانی می‌شود. 

 

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

نظرسنجی از مسافران میانه سفر

از سال قبل، امکان شرکت در نظرسنجی میانه سفر و اظهار نظر درمورد دمای داخل ماشین به سفرهای اسنپی افزوده شده است. در طول روز، کاربران مسافر می‌توانند میانه سفر به سوال «آیا دمای هوای ماشین مناسب است؟» جواب دهند تا اسنپ مشابه با نیاز ‌آن‌ها با ارسال پوش‌نوتیفیکیشن کاربران راننده را به روشن کردن کولر تشویق کند. این نظرسنجی با دقت به آب‌و‌هوای هر شهر در ساعات متغیری برای مسافران آن شهر ارسال می‌شود.  

نظرسنجی رضایت از دمای ماشین، اکنون، روی نسخه اندروید ۸.۶.۰ به بالا و نسخه وب‌اپ اسنپ فعال است. کاربران مسافر برای منفعت گیری از این گزینه ملزوم است اپلیکیشن اسنپ خود را به‌روزرسانی کنند.

ادامه مطلب
استاد باقر خلیلی، پیشکسوت نویسنده و ویراستار رادیو فرهنگ درگذشت

 

 

بازخوردهای مسافران در انتهای سفر

کاربران مسافر بعد از آخر هر سفر می‌توانند به سفر خود امتیاز دهند و دلایل این امتیاز را نیز انتخاب کنند. با اغاز فصل گرما، دو گزینه «منفعت گیری از کولر» و «عدم منفعت گیری از کولر» به نظرسنجی آخر سفر اضافه شده است و شراکت فعالانه کاربران در این نظرسنجی به اسنپ برای بهینه‌سازی شرایط تهویه ماشین پشتیبانی می‌کند. این چنین شراکت حداکثری مسافران در نظرسنجی آخر سفر می‌تواند در تشویق و دلگرمی کاربران راننده‌‌ای که از کولر منفعت گیری می‌کنند، نقش مهمی داشته باشند. 

 

Snapp 1

 

Snapp 3

الزام روشن کردن کولر در سفرهای اکو‌پلاس

با دقت به الزامی بودن منفعت گیری از کولر در سفرهای اکو‌پلاس، در صورت دریافت بازخورد «عدم منفعت گیری از کولر» از سوی کاربر مسافر، ابتدا قوانین به کاربر راننده خبر‌رسانی ‌می‌شود. در صورت تکرار این بازخورد کاربر راننده‌ به زمان یک هفته امکان دریافت سفرهای پلاس را نخواهد داشت. در صورت تکرار سپس از فعالیت مجدد دسترسی کاربر راننده به سرویس پلاس تا انتهای تابستان قطع می‌شود.

ادامه مطلب
چرا دهه ۶۰ برای مخاطبان جذاب است؟ » اصفهان امروز آنلاین

گزارش‌های کاربران مسافر به اسنپ پشتیبانی می‌کند تا با شناسایی کاربران راننده‌ای که در ساعات اوج گرما به تهویه ماشین دقت نمی‌کنند، آن‌ها را با راه حلهای متعدد به منفعت گیری از کولر تشویق کرده و در صورت تکرار محدودیت‌هایی برای این افراد وضع کند.

 

 








دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author