استقرار پایگاه صادراتی ظریف مصور در 5 قاره دنیا

استقرار پایگاه صادراتی ظریف مصور در ۵ قاره دنیا


به گزارش اصفهانیا




آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

به گزارش روابط عمومی گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور، این مجموعه بزرگ صنعتی که علاوه بر موکت و کفپوش‌، نسبت به تشکیل مجموعه مواد اولیه مورد نیاز صنایع و کارخانجات عمل می‌کند، پایگاه‌های صادراتی خود را در کشورهای گوناگون جهان مستقر کرده و گسترش داده و اکنون بزرگترین صادرکننده موکت در خاورمیانه و این چنین مواد اولیه در حوزه شیمیایی، پلیمر و نساجی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
«جناکات»، محصول مشترک ایران و ایتالیا در یک جشنواره ایتالیایی رقابت می‌کند

مهندس احسان فولادفر، مدیر صادرات گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور با اشاره به این که محصولات تولیدی این گروه تولیدی صنعتی به پنج قاره جهان صادر می‌شود، او گفت:  اکنون شرکت ظریف مصور با برند بین‌المللی Zarif Carpets در پنج قاره جهان پایگاه صادراتی دارد و تلاش می‌کند مرزهای صادراتی خود را بیشتر از پیش گسترش دهد.

وی با اشاره به کشورهای مقصد صادراتی محصولات گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور، افزود: کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان، هند، عمان، یمن، کنیا، افریقای جنوبی، استرالیا، ترکیه، ایتالیا، روسیه، تاجیکستان، ترکمنستان، ارمنستان، قرقیزستان، امارات، فیلیپین و لیبی بازارهای روتین جاری گروه ظریف مصور در حوزه صادرات موکت و الیاف به شمار می‌روال.

photo_2024-06-10_12-20-54

 

مدیر صادرات گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور با اصرار بر وجود رقابت‌های سنگین در حوزه صادرات موکت، کفپوش و مواد اولیه در بازارهای جهانی، در ادامه گفت: ظریف مصور به جستوجو آن است که با پیاده‌سازی استراتژی قیمت‌گذاری مناسب، با شرکت‌های چین و ترکیه رقابت کند؛ چرا که کیفیت محصولات این مجموعه به همان اندازه بالا است و ملزوم است در حوزه قیمت همه شده، اقداماتی صورت پذیرد تا نفوذ در بازار شکل بگیرد.

ادامه مطلب
شب شازده حمام » اصفهان امروز آنلاین

وی با اشاره به برنامه‌های گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور برای گسترش بازارهای بین‌المللی در سال جاری تصریح کرد: مهم‌ترین استراتژی‌های ما در سال ۱۴۰۳، منفعت گیری از بضاعت نمایندگان و شرکت‌های بازرگانی مقیم در کشورهای مقصد خواهد می بود؛ این چنین با قیمت‌گذاری به طور هدفگذاری شده بر پایه بازار، تمرکز روی قسمت‌های خرده‌فروشی بازار و این چنین عمل های اجرایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تشکیل بر پایه نیاز بازار از مهم‌ترین استراتژی‌های ظریف مصور برای گسترش بازارهای صادراتی است.

مهندس فولادفر در قسمت فرد دیگر از سخن بگویید‌های خود با اشاره به صادرات مواد اولیه تشکیل شده توسط گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور اصرار کرد: شناسایی بازارهای مقصد بالفعل، جایگاه‌یابی صحیح و اصولی، قیمت‌گذاری منطبق با کشش بازار و به‌کارگیری شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرتبط، از عوامل رشد صادرات مواد اولیه گروه ظریف مصور به خصوص الیاف بوده است.

ادامه مطلب
تغییر زمان اجرای نمایشی با بازی فرزاد حسنی » اصفهان امروز آنلاین

وی با اشاره به این که وجود در نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی از جمله اهداف تعیین شده برای معارفه زیاد تر محصولات گروه ظریف مصور در سال جاری است، او گفت: وجود در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه موکت و کفپوش در کشورهایی همانند امارات و ترکیه به طور غرفه‌دار و این چنین وجود به گفتن بازدیدکننده در نمایشگاه‌های چین و آلمان در تثبیت و گسترش برند Zarif Carpets در بازارهای دوردست نقش بسزایی دارد که این مهم جزو استراتژی‌های مهم ظریف مصور به حساب می اید.










دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

ادامه مطلب
چرا فکر می‌بشود که ترجیح دین بر حزن است نه نشاط؟ » اصفهانیا

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author