بیش از ۸۰درصد تخفیف برای اشتراک حرفه‌ای اسنپ

بیشتر از ۸۰درصد تخفیف برای اشتراک حرفه‌ای اسنپ


به گزارش اصفهانیا




آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

کاربران سوپراپ اسنپ در ازای پرداخت مبلغ اشتراک این سرویس که اکنون با بیشتر از ۸۰درصد تخفیف اراعه می‌شود، می‌توانند اشتراک یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه را برای حساب کاربری‌شان فعال کنند. با فعال‌سازی این سرویس تخفیف‌‌های اختصاصی در سرویس‌های ماشین، غذا و سوپرمارکت‌های تحویل سریع به طور خودکار برای کاربران فعال می‌شود و حمایتاختصاصی در سرویس ماشین نیز از مزایای مشترکان این سرویس خواهد می بود.

ادامه مطلب
آخر اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان

مزایای اشتراک حرفه‌ای اسنپ 

سرویس‌های ماشین، غذا و سوپرمارکت از محبوب‌ترین خدمات سوپراپ می باشند که میلیون‌ها کاربر برای از بین بردن نیازهای روزمره‌شان از آن‌ منفعت گیری می‌کنند. اشتراک حرفه‌ای سوپراپ با تخفیف‌ها و مزایای اختصاصی‌ای که برای این خدمات اراعه می‌کند، می‌تواند در افت هزینه‌های کاربران همیشگی سوپراپ موثر باشد. با فعال‌کردن سرویس اسنپ‌پرو کاربران می‌توانند هر ماه در ۵ سفر از تخفیفی که به‌صورت خودکار در «سرویس ماشین» فعال می‌شود منفعت گیری کنند و از حمایتاختصاصی نیز برخوردار خواهد شد. در «سرویس غذا»، فروشگاه‌های اختصاصی پرو، ارسال رایگان و تخفیف هزینه خواست را در اختیار مشترکان اسنپ‌پرو قرار خواهند داد و در سرویس «سوپرمارکتِ تحویل سریع» ارسال رایگان خواست از فروشگاه‌های اختصاصی پرو، از مزایای اشتراک اسنپ‌پرو است.

روش فعال‌سازی سرویس اسنپ‌پرو

کاربران می‌توانند برای فعال‌سازی اشتراک اسنپ‌پرو، در حساب کاربری خود در سوپراپلیکیشن اسنپ داخل صفحه‌ اسنپ‌پرو شوند، یکی از مدل‌های اشتراک یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه را انتخاب کنند و گزینه «خرید» را بزنند. بعد از انجام پرداخت موفق، اشتراک اسنپ‌پرو فعال می‌شود.

ادامه مطلب
انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعه ها و یک منبع آگاه و فلان شخص‌ها همه نشده است؟

 برای اطلاعات زیاد تر درمورد‌ سرویس اسنپ‌پرو و تخفیف‌ها و مزایای آن می‌توان به  وب‌سایت اسنپ مراجعه کرد.

 










دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author