8

تصادف ۷ ماشین در اتوبان خرازی+عکس و گزارش اورژانس و پلیس


به گزارش اصفهانیا

مدیر روابط و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبرداد: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲ و ۵۲ دقیقه در اتوبان شهید خرازی از مسیر جنوب به شمال و در حدفاصل پل وحید تا چهارراه جهاد اتفاقی زنجیره‌ای رقم خورد که طی آن ۷ ماشین دچار شدند.

سر آتشیار محمد شریعتی او گفت: بر تاثییر این تصادف خودروها در هر دو لاین اتوبان با یکدیگر برخورد داشتند به این علت از ایستگاه‌های شماره ۸،۱ و ۱۶ خودروهای آتش‌نشانی به محل اعزام‌شده و با دقت به درگیری تعدادی از خودروها که تبدیل محبوسی افراد شده می بود، عمل به نجات کردند.

او در ادامه گفت: در این حادثه ۷ نفر دچار جراحت سطحی و ۳ نفر جراحت شدید داشتند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نظر تازه پرسپولیس بعد از چراغ سبز برانکو » اصفهانیا

سرآتشیار شریعتی گفتن داشت: چند ماشین که عامل مهم این تصادف بودند در لاین جنوب به شمال حرکت می‌کردند و علتتصادف و برخورد به گاردریل شده بودند که در پی آن بقیه خودروها هم به لایل ناموافق داخل شده و ۳ خودروی دیگر هم در لاین ناموافق از شمال به جنوب دچار این تصادف شدند.

7

او تصریح کرد: به علت شدت این حادثه عملیات نجات پیچیده‌ای صورت گرفت و برخی خودروها به منظور نجات افراد محبوس شده برش داده شد.

مدیر روابط و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با گفتن این نوشته که علت این حادثه توسط پلیس راهور شناسایی و اظهار خواهد شد، او گفت: پاک‌سازی کامل و آزادسازی خیابان به زمان ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه به طول انجامید.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

6

عامل تصادف عدم کنترل ماشین توسط راننده کوئیک می بود

ادامه مطلب
به جمع تاریخ سازان استقلال خوش آمدی! » اصفهانیا

در همین جهت رئیس پلیس راهور استان اصفهان به اصفهان امروز او گفت: در این حادثه راننده کوئیک عامل مهم تصادف بوده که با خودروهای ۴۰۵ و در ادامه ۲۰۶ برخورد می‌کند و حادثه در وهله نخست از این نقطه اغاز می‌شود.

سرهنگ اصغر زارع در ادامه گفت: علت مهم تصادف عدم توانایی راننده خودروی کوئیک در کنترل ماشین بوده و در ادامه همه خسارت‌های حاصل شده بر مسئولیت او است.

9

۴ مرد و ۲ زن مجروج به بیمارستان منتقل شدند

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی اورژانس استان اصفهان نیز در گفتگو با اصفهان امروز در خصوص این تصادف پربرخورد گفتن داشت: لحظه رسیدن ۴ واحد از خودروهای فوریت اورژانس به محل حادثه ساعت ۱ و ۳۳ دقیقه بامداد می بود.

عباس عابدی گفتن داشت: در پی آن ۶ نفر مصدوم که ۴ مرد و ۲ زن بوده‌اند به بیمارستان‌های کاشانی و عیسی بن مریم منتقل شدند؛ ضمن این که یک نفر از مجروحان با رضایت خود به بیمارستان منتقل نشد.

ادامه مطلب
برانکو دیگر جایی در عمان ندارد » اصفهانیا

8

7

6

4

2

1








دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author