سعید آقایی

توانایی نویی از زیستن


به گزارش اصفهانیا





آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

 

موسسه هنری آرین از ۱۸ تا ۲۳ خرداد میزبان ۲۱ تاثییر نقاشی از ۴ هنرپژوه این موسسه است. این آثار زیاد تر با تکنیک رنگ و روغن کار شده اند. سیما نظرپور، سارانظر پور، زهرا اسعدی و لیلا خدری در بیانیه نمایشگاه خود آورده اند: «قدم نهادن در وادی هنر اغاز یک سفر است. راهی پر پیچ و خم که هر لحظه اش توانایی نویی از   زیستن را  خواهد آفرید. و نگاه کردن  از دریچه ای دگرگونه از همگان،به  هستی. اینگونه است که  پنجره ای رو به هستی  می گشایی و احتمالا برای همیشه به آن سوی دیوار بال بگشایی و جهانی اختصاصی خود بسازی. ما نیز درین مسیر قدم هایمان  را برمی‌داریم و تا بی انتها رهسپاریم».  برای این هنرمندان، موفق شدن در اجرای سبک های گوناگون نقاشی و رسیدن به شیوه شخصی مقصد اجرای این مجموعه کار بوده است.

ادامه مطلب
مستندسازان ۱۱۳ کشور متقاضی حضور در هفدهمین «سینماحقیقت» » اصفهان امروز آنلاین

افرادی که این اتفاقات هنری را با آثارشان شکل دادند عبارت هستند از:

سیمانظرپور متولد ۱۳۶۶ اصفهان و دانش آموخته کارشناسی ارشد نقاشی و کارشناسی گرافیک با سابقه تدریس در هنرستان و موسسات آموزش عالی چون سپهر است. وی تا کنون توانایی برپایی و شرکت در ۷ نمایشگاه فردی و ۲ نمایشگاه گروهی را داشته است. زهرا اسعدی متولد ۱۳۵۹ و دانش آموخته کاردانی نقاشی ایرانی از دانشکده صنایع دستی است. وی توانایی برپایی و شرکن در ۱ نمایشگاه فردی و ۶ نمایشگاه گروهی را دارد. او این چنین جوایزی برای نقاشی هایش کسب کرده است. سارا نظرپور، دانش آموخته کارشناسی ارشد نقاشی و کارشناسی گرافیک  است. وی ۷ سال سابقه دبیری هنر و این چنین توانایی برپایی و شرکت در ۸ نمایشگاه فردی و ۳ نمایشگاه گروهی را دارد و لیلا خدری دانش آموخته کارشناسی پرستاری دیگر هنرپژوه این مجموعه است.

ادامه مطلب
حقیقتی که سینما حقیقت می‌گوید » اصفهانیا

 

 

 

 

 

 












دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author