ایلان ماسک تأیید کرد؛ نمایش لایک‌ها در ایکس برای کاربران پنهان می‌شود

ایلان ماسک قبول کرد؛ نمایش لایک‌ها در ایکس برای کاربران نهان می‌شود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«ایلان ماسک»، مالک پلتفرم ایکس به‌تازگی قبول کرد که به‌طور خودکار تب لایک‌ها (Likes) برای کاربران نهان خواهد شد. او می‌گوید که باید به کاربران اجازه داد بدون آنکه مورد انتقاد قرار بگیرند، پست‌ها را لایک کنند.

بر پایه گزارش فوربز، به‌زودی تب لایک‌های ایکس به حالت خصوصی در دسترس خواهد می بود. این بدان معناست که کاربران دیگر نمی توانند ببینند که شما کدام پست‌ها را لایک کرده‌اید و به‌صورت پیش‌فکر تب لایک‌ها نهان خواهد می بود. پیش‌تر این گزینه تنها برای مشترکین پریمیوم فراهم بوده است.

ایلان ماسک در طرفداری از این ویژگی در پستی حرف های است: «مهم است که به مردم اجازه دهیم پست‌ها را لایک کنند، بدون آنکه مورد دعوا قرار بگیرند.»

نهان‌شدن تب لایک‌ها در ایکس

ایلان ماسک قبول کرد؛ نمایش لایک‌ها در ایکس برای کاربران نهان می‌شود_اصفهانیا ۷

«هاوفی وانگ»، مدیر مهندسی پلتفرم ایکس، پیش‌ازاین در پستی حرف های می بود مشاهده لایک‌های دیگران، امکان پذیر تبدیل رفتارهای نادرست شود؛ چراکه تعداد بسیاری از کاربران حس می‌کنند اگر محتوای خاصی را لایک کنند، دیگران به گمان زیادً عکس العمل ناخوشایندی به آن‌ها نشان خواهند داد.

ادامه مطلب
وویجر 1 بعد از ماه‌ها اختلال، مجدد به زمین داده‌های قابل‌فهمیدن ارسال کرد_اصفهانیا
آخرین مطالب

یقیناً هم چنان کاربران می‌توانند ببینند که چه افرادی پست‌های آن‌ها را لایک کردند؛ به‌عبارتی در این قابلیت تازه دیگران نمی‌تواند ببینند که شما چه پست‌هایی را لایک کرده‌اید. یقیناً این چنین کاری نیز امکان پذیر مخالفانی داشته باشد. برای مثال نمایش لایک‌های یک فرد، معیار خوبی از علاقه‌مندی‌های صفحه او می بود و به کاربران جهت جستوجو‌کردن یا نکردن آن پشتیبانی می‌کرد.

به نقل از ورج، اواخر سال ۲۰۲۳، ایلان ماسک انگارً به مهندسان این پلتفرم حرف های می بود که می‌خواهد کاملاً از دکمه‌های ری‌اکشن‌ توییت‌ها خلاص شود و به جای آن پافشاری بیشتری بر بازدید پست‌ها یا Impressions تشکیل شود. مقصد ماسک درواقع حذف دکمه‌های لایک و ری‌پست بوده است. به‌طورکلی ماسک از زمان خرید توییتر در سال ۲۰۲۲ به قیمت ۴۴ میلیارد دلار، تغییرات بسیاری در آن تشکیل کرده و عمل های تازه او نیز در همین جهت است.

ادامه مطلب
ایلان ماسک در نشست با سهام‌داران تسلا نوید چندین محصول تازه را داد_اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author