کال آو دیوتی

بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

در بین همه بازی‌های ویدئویی، عناوین شوتر جزو محبوب‌ترین آن‌ها محسوب خواهد شد. این سبک از بازی‌ها به جهت روایت متغیری که از دنیای بازی‌های ویدئویی دارند، مورد احترام‌اند و کال آف دیوتی نیز، پادشاه بلامنازع بازی‌های شوتر است! سری کال آف دیوتی همیشه با بازی‌های مختلفش موفق شده تا ما را شگفت‌زده کند اما چند روز پیش می بود که از کال آو دیوتی بلک آپس ۶ رونمایی شد. همین نوشته بهانه‌ای شد تا در این نوشته از ویجیاتو نگاهی به بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس داشته باشیم.

Joseph Bowman – بازی Call of Duty: Black Ops


بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا ۴۹
  • سال انتشار کردن: ۲۰۱۰
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن ۳ ، ایکس باکس ۳۶۰ ، نینتندو DS ، پی‌سی

جوزف بومن اولین‌بار در نسخه اول سری بلک آپس معارفه شد. این کاراکتر به جهت صداپیشگی بسیار‌ای که داشت، موفق شد تا جایگاهش را در بین دیگر کاراکترهای این بازی اشکار کند و گیمرها نیز دوستش داشتند. دلنشین است بدانید که صداپیشگی این شخصیت بر مسئولیت Ice Cube، رپر مشهور آمریکایی می بود، عاملی که جهت محبوبیت بیشتر از حد این شخصیت نیز شد. این چنین رابطه خوب و صمیمی این کاراکتر با دیگر شخصیت‌های بازی نیز، به نوبه خودش در محبوبیت جوزف بومن تاثیرگذار می بود.

نسل‌ های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟ | ویجی کست

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ایکس ظاهراً برخی تبلیغات را بدون برچسب مخصوص به فید کاربران می‌آورد

منتهی هرچند که این کاراکتر به اندازه دیگر کاراکترهای مهم سری بلک آپس به پیروزی نرسید و در دیگر بازی‌های این سری وجود چندانی نداشت، اما بازهم هنگامی سخن بگویید از بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس می‌شود، نمی‌توان به او اشاره‌ای نکرد.

Viktor Reznov – بازی Call of Duty: Black Ops


کال آو دیوتی
بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا ۵۰
  • سال انتشار کردن: ۲۰۱۲
  • پلتفرم‌ها: ایکس باکس ۳۶۰ ، پلی‌استیشن ۳ ، پی‌سی

ویکتور رزنوف با صداپیشگی بسیار گری اولدمن، جزو نمادین‌ترین کاراکترهای ویدئویی برای سری کال آف دیوتی است. به طوری که هنگامی سخن بگویید از بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس می‌شود، رزنوف جزو اولین نام‌هایی است که به ذهن گیمرها می‌رسد. او برای اولین‌بار در بازی World at War سال ۲۰۰۸ به گفتن سربازی از نیروهای ارتش سرخ یا همان شوروی اسبق معارفه شد. اما بعد از آن‌که به محبوبیت بزرگی دست اشکار کرد، مجددا با مجموعه بلک آپس مجددا برگشت تا قصه ناتمام خودش را به آخر رساند.

ویکتور رزنوف کاراکتری مرموز و پر رمز و راز است. او هیچ زمان چیزهایی که می‌داند را آشکار نمی‌کند و بعد از جنگ جهانی دوم و وقتی که به شوروی برگشت، دولت‌مردان این سرزمین به بدترین شکل ممکن را او برخورد کردند. همین نوشته علتشد تا این کاراکتر تا حد زیاد بسیاری از کشورش تنفر اشکار کند و تصمیم بگیرد تا انتقام خودش و هم‌رزمانش را بگیرد.

ادامه مطلب
مشخصات احتمالی کارت گرافیک انویدیا RTX 3050 6GB آشکار شد

Russell Adler – بازی Call of Duty: Black Ops Cold War


کال آو دیوتی
بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا ۵۱
  • سال انتشار کردن: ۲۰۲۰
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴ و ۵ ، ایکس باکس وان و سری ایکس و اس ، پی‌سی

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War که در سال ۲۰۲۰ اراعه شد، حواشی تعداد بسیاری به جستوجو داشت. برخی از این بازی نقد کردند و برخی دیگر، عاشق این نسخه شده بودند. اما چیزی‌که غیرقابل تکذیب می بود، شخصیت‌های بسیار‌ای بودند که در این بازی وجود داشتند. شخصیت‌هایی که نام Russell Adler نیز در بین آن‌ها به چشم می‌خورد. یک مامور ماهر سازمان CIA که ماموریتی مهم دارد و این ماموریت چیزی جز سرنگونی و از بین بردن Perseus نیست.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

هرچند که بازی کلد وار اولین نسخه از این سری نبوده است و پیش از این بازی‌ هم عناوینی بودند که کاراکترهای بسیار‌ای داشته باشند، اما ادلر به جهت شخصیت‌پردازی بسیار‌ای که داشت، موفق شد تا به گفتن یکی از بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس شناخته شود.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی سازوکار حافظه انسان را تشریح کرد

Jason Hudson – بازی Call of Duty: Black Ops


کال آو دیوتی
بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا ۵۲
  • سال انتشار کردن: ۲۰۱۰
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن ۳ ، ایکس باکس ۳۶۰ ، نینتندو DS ، پی‌سی

Jason Hudson یکی دیگر از شخصیت‌های نمادین سری بلک آپس است که اگر طرفدار بازی‌های بلک آپس باشید، قطعا او را ملاقات کرده‌اید. هادسن در نسخه اول و دوم سری بلک آپس وجود داشت و حتی محبوبیتش پای آن را به بازی کلد وار نیز باز کرد و از این کاراکتر، به گفتن یکی از بهترین‌های سری بلک آپس یاد می‌شود.

این چنین این شخصیت به جهت کاراکتر مرموزی که داشت، مورد دقت قرار گرفت. هادسن یک مامور مخفی CIA می بود که با ماموریت‌هایش روایتی متفاوت از دنیای کال آو دیوتی بلک آپس داشت و به همین علت، نام او را می‌توان در لیست بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس اشکار کرد.

Alex Manson – بازی Call of Duty: Black Ops


کال آو دیوتی
بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا ۵۳
  • سال انتشار کردن: ۲۰۱۰
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن ۳ ، ایکس باکس ۳۶۰ ، نینتندو DS ، پی‌سی

Alex Manson نه‌تنها به گفتن یکی از بهترین کاراکترهای سری کال آو دیوتی بلک آپس شناخته می‌شود، بلکه نمی‌توان تاثییر او را بر روال داستانی این سری نادیده گرفت. الکس میسن برای اولین‌بار در نسخه اول این سری معارفه شد و با گذشت زمان، رفته رفته به محبوبتش افزوده شد و حتی در دیگر نسخه‌های بلک آپس نیز وجود داشت. میسن موفق شد تا به گفتن کاراکتری نمادین، جایگاهش را در بین گیمرها اشکار کند و همین نوشته از او یکی از بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس را ساخت.

ادامه مطلب
نقد فیلم Birth/Rebirth - زهر مادرانگی

چیزی‌ که این کاراکتر را دوست داشتنی می‌کرد، تاثییر او بر داستان این سری می بود. او کاراکتری می بود که دچار شستشوی مغزی شده می بود و این نوشته به او پشتیبانی می‌کرد تا حفره‌ای داستانی بسیار‌ای را روایت کند و از آن‌جایی قهرمان مهم داستان می بود، نقش مهمی در نسخه بازی اول کال آو دیوتی بلک آپس داشت.

Raul Menendez – بازی Call of Duty: Black Ops 2


1718146837 905 بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس اصفهانیا
بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا ۵۴
  • سال انتشار کردن: ۲۰۱۰
  • پلتفرم‌ها: ایکس باکس ۳۶۰ ، پلی‌استیشن ۳ ، پی‌سی

هر داستانی، نیاز به یک شرور دارد تا روایت جذابی را نقل کند. در دنیای کال آو دیوتی بلک آپس ۲، این شرور فردی نبوده است جز Raul Menendez که به معنی واقعی کلمه، شروری خبیث می بود. منندز برای اولین‌بار در بلک آپس ۲ معارفه شد. جایی‌که عمل های امنیتی او علتشده بودند تا دولت ایالات محتده، او را جز تهدیدات مهم این سرزمین برداشت کند و از اعضای گروه بلک آپس بخواهد تا او را از بین ببرند.

رائول منندز هر آن‌چیزی که برای بد بودن نیاز می بود را در اختیار داشت؛ سخن بگویید از کاراکتری خبیث و بی‌رحم است که انسان‌های بی‌گناه بسیاری را کشته است. با این‌حال، شخصیت‌پردازی بسیار‌ای که این ویلن داشت، از او یکی از بهترین کاراکترهای شرور سری کال آف دیوتی بلک آپس را ساخته است.

ادامه مطلب
مانیتور گیمینگ ایسر Predator X49 X معارفه شد + مشخصات_اصفهانیا

Frank Woods – بازی Call of Duty: Black Ops


1718146837 444 بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس اصفهانیا
بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا ۵۵
  • سال انتشار کردن: ۲۰۱۰
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن ۳ ، ایکس باکس ۳۶۰ ، نینتندو DS ، پی‌سی

بدون شک محبوب‌ترین، شناخته‌شده‌ترین و بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس، فردی نیست جز Frank Woods که برای اولین‌بار در بازی کال آو دیوتی بلک آپس ۱ او را دیدیم. این کاراکتر سربازی دوست داشتنی و ماموریت‌شناس می بود که هیچ ترسی نداشت و ماموریت‌هایش را با پیروزی به آخر می‌رساند. به همین علت طولی نکشید که فرانک وودز به گفتن یکی از بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس شناخته می‌شود.

فرانک وودز فقط در نسخه اول این سری وجود نداشت. محبوبیت زیاد زیاد این کاراکتر، پای او را حتی به نسخه‌های بعدی سری بلک آپس نیز باز کرد و همه‌چیز دست به دست هم داد تا بهترین کاراکتر بازی کال آو دیوتی بلک آپس باشد.

شما کدام یک از کاراکترهای مجموعه بلک آپس را دوست دارید؟ آیا برای نسخه ششم این بازی مشتاق هستید؟ حتما نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author