توکن‌های رزرو رایتس، اترفای و ادونچر گلد در نوبیتکس لیست شد

توکن‌های رزرو رایتس، اترفای و ادونچر گلد در نوبیتکس لیست شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

سه توکن رزرو رایتس (RSR)، اترفای (ETHFI) و ادونچر گلد (AGLD) در نوبیتکس لیست شد. روابط‌عمومی نوبیتکس گزارش داده این سه رمزارز در دو بازار ریالی و تتری نوبیتکس قابل خرید وفروش می باشند و کارمزد معامله های آن‌ها تا پنجشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۷ برای کاربران این پلتفرم رایگان است.

زرور رایتس؛ رستگاری استیبل‌کوین‌ها 

رزرو رایتس (RSR) یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که با مقصد تشکیل زیرساخت برای گسترش منفعت گیری از استیبل‌کوین‌ها در زندگی روزمره راه‌اندازی شده. هنگامی سخن بگویید از استیبل‌کوین می‌شود طبعا ذهن ما سمت استیبل‌کوین‌های مشهوری همانند تتر، یو‌اس‌دی کوین و دای می‌رود. رزرو رایتس اما امکان راه‌اندازی استیبل‌کوین اختصاصی را هم می‌دهد. دلنشین این که کاربران برای تشکیل استیبل‌کوین در این پلتفرم، نیازی به دانش برنامه‌نویسی هم ندارند. توکن رزرو رایتس از استاندارد ERC-20 پیروی می‌کند و سقف اراعه آن در کل ۱۰۰ میلیارد توکن گفتن شده است. در رابطه قیمت این توکن هم باید بگوییم در زمان اراعه یعنی سال ۲۰۱۹ این توکن با قیمت ۰.۰۰۲۵ دلار حرکت خود را اغاز کرد و اکنون در محدوده ۰.۰۰۶ تا ۰.۰۰۸ دلار خرید و فروش می‌شود. این مسئله را هم باید اضافه کنیم که امکان خرید و فروش رزرو رایتس در دو بازار ریالی و تتری نوبیتکس فراهم است.

ادامه مطلب
با بزرگترین کشتی های تفریحی جهان آشنا شوید

اترفای؛ توکن تازه نفس

یکی از راه‌های شراکت در بلاکچین اتریوم و استیکینگ رمزارز ETH خرید و فروش اترفای است. رمزارز ETHFI توکن حاکمیتی پروتکل اتر.فای است که اجازه تصمیم‌گیری در مطرح‌های پیشنهادی این پلتفرم را به هولدرهای خود می‌دهد. به این علت می‌توانیم بگوییم اترفای راه‌حل ساده‌ای برای استیکینگ رمزارز اتریوم است. توکن اترفای از جمله رمزارزهای تازه‌نفس بازار است که اکنون در محدوده ۳.۵ تا ۴ دلار در حال مبادله است. این یعنی قیمت این توکن با زمان اراعه آن زیاد فاصله چندانی ندارد اما در اواخر ماه مارچ امسال، بیشترین سقف قیمتی خود یعنی ۷.۸ دلار را هم توانایی کرده می بود. خرید و فروش توکن اترفای هم در دو بازار ریالی و تتری نوبیتکس امکانپذیر است.

ادونچر گلد؛ طلای ماجراجویی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادونچر گلد (AGLD) توکنERC-20 پروژه لوت (Loot) است که در سپتامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. خود لوت یک پروژه NFT مبتنی بر اتریوم است که تصمیم دارد نقش مبنا و زیرساخت یک بازی تشکیل شده توسط کامیونیتی را ایفا کند. با دقت به تعریف و تمجید چهره‌هایی همانند ویتالیک بوترین (موسس اتریوم) از پروژه لوت ان‌اف‌تی و نگاه مثبت به پروژه‌های گیمینگ، توکن ادونچر گلد هم مورد دقت تعداد بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار گرفته است. قیمت این توکن در روزهای ابتدایی راه‌ نزدیک به ۲.۲ دلار می بود که در زمان زمان کوتاهی به مرز ۵ دلار هم رسید. بعدتر قیمت این توکن روال نزولی پیش گرفت، تا سال جاری میلادی که یکبار دیگر روال صعودی آن اغاز شد و اکنون قیمت آن حوالی ۱.۵ دلار در نوسان است. برای خرید و فروش توکن ادونچر گلد می‌توانید به نوبیتکس سر بزنید.

ادامه مطلب
همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه بانک گردشگری

نات‌کوین و پپه در نوبیتکس

در هفته‌های تازه علاوه بر این سه توکن، ناظر اضافه شدن سه رمزارز محبوب دیگر هم به بازارهای نوبیتکس بودیم. نات‌کوین (NOT)، تلور (TRB) و پپه (PEPE) سه عضو تازه بازارهای پلتفرم نوبیتکس می باشند که برای بازدید و خرید و فروش آن‌ها می‌توانید به صفحه قیمت لحظه‌ای نوبیتکس مراجعه کنید.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author