ایلان ماسک

ایلان ماسک در نشست با سهام‌داران تسلا نوید چندین محصول تازه را داد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

ایلان ماسک به‌تازگی در طی نشست سالانه سهام‌داران تسلا عمل به نمایش تصویری شماتیک از محصولات این شرکت کرد که در آن چندین محصول معارفه نشده وجود داشت. تا این مدت اشکار نیست که آیا ناظر به حقیقت پیوستن تشکیل زیاد این محصولات خواهیم می بود یا خیر.

اسلایدشو ایلان ماسک حاوی محصولات تازه تسلا

نشست امسال سهام‌داران تسلا از اهمیت اختصاصی‌ای برخوردار می بود؛ چون جنجال‌های بسیاری پیش از برگزاری آن حوالی بسته پاداش ایلان ماسک نقل می بود. یقیناً سهام‌داران این شرکت در نهایت با بسته ۵۶ میلیارد دلاری خواست‌شده، موافقت کردند. ماسک نیز در طی سخنرانی خود عمل به نمایش یک اسلاید کرد که در آن، چندین محصول جاری تسلا همراه با سه محصول معارفه نشده به چشم می‌خورد.

تسلا در ماه‌های تازه با افت فروش و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده است و معارفه محصولات تازه امری چندان دور از انتظار نبوده است. ماسک در همین رابطه حرف های‌می بود که شرکت تحت مدیریتش، مشغول کار روی خودروهای جدیدی در پشت پرده است. او این چنین حرف های که محصولات آتی تسلا خاص خواهند می بود.

ادامه مطلب
ایکس با شکایت یک آژانس تبلیغاتی همنام خود مواجه شد
ایلان ماسک در نشست با سهام‌داران تسلا نوید چندین محصول تازه را داد_اصفهانیا ۷

در اسلایدشوی نمایش داده شده از سوی ایلان ماسک، دو ماشین با ارتفاع کم همراه با یک خودروی کشیده با ارتفاع بلندتر دیده‌می‌شود که ظاهری همانند به ون دارد. با دقت به شمایل دستگاه، گمان دارد با روبوتاکسی مواجه باشیم که انتظار می‌رود در شهریور امسال به‌صورت رسمی رونمایی شود. تسلا چندی پیش اظهار کرده می بود که تصمیم دارد محصولاتی اقتصادی‌تر را در اواخر سال ۲۰۲۴ و اغاز ۲۰۲۵ روانه بازار کند.

شایان‌ذکر است که تسلا در قبل هم عمل به نمایش محصولاتی احتمالی کرده می بود که تا بحال خبری از آنها نشده است. برای مثال این شرکت چندی پیش از خودروهای کامپکت، ون‌های تجاری و حتی اتوبوس‌های تسلا سخن بگویید کرده می بود؛ اما حالت آنها تا این مدت اشکار نشده است. در نظر دیگر هم ایلان ماسک با چالش‌های حقوقی حوالی بسته پاداش خود روبه رو است و امکان پرداخت آن تا زمان از بین بردن مانع ها قضائی وجود نخواهد داشت.

ادامه مطلب
به‌جای استعمار مریخ باید زمین را نجات داد

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author