باد، طوفان لحظه‌ای و تگرگ احتمالی در راه اصفهان

باد، طوفان لحظه‌ای و تگرگ احتمالی در راه اصفهان


به گزارش اصفهانیا




آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

به گزارش هواشناسی استان اصفهان گذر امواج متناوب در انتهای هفته پیش رو جهت رشد ابر، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در مناطق شرقی و شمالی با گردوخاک  محلی بعضی اوقات طوفان لحظه‌ای و افت دید و افت کیفیت هوا و رگبار و رعدوبرق و گمان تگرگ خواهد شد.

ادامه مطلب
افرادی که به من فحش خواهند داد پرسپولیسی نیستند » اصفهانیا

مطابق این گزارش اوج ناپایداری در روز جمعه تا اواخر شنبه خواهد می بود و مخاطرات ناشی از این سامانه  طی هشدار سطح زرد شماره ۲۱  خبر رسانی شده است.

بر این مبنا دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تحول محسوسی نخواهد داشت. و پیش بینی می شود که هوا در روز چهارشنبه صاف از بعدازظهر افزایش ابر؛ بعضی اوقات وزش باد نسبتا شدید و گردو خاک محلی را به همراه دارد.

در روز پنجشنبه نیز حالت هوا صاف کم کم افزایش ابر، بعضی اوقات وزش باد شدید و گردوخاک و در مناطق غربی و شمالی رگبار و رعدوبرق خواهد داشت.

نهایتا در روز جمعه پیش رو حالت هوا صاف و از بعدازظهر افزایش ابر، بعضی اوقات وزش باد شدید، بعضی اوقات طوفان و گردوخاک محلی و در نیمه غربی، شمالی و مرکزی رگبار و رعدوبرق و گمان تگرگ وجود دارد.

ادامه مطلب
یک تردید بزرگ؛ اوسمار می‌تواند پرسپولیس را جمع کند؟ » اصفهانیا

 










دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author