هشدار زرد هواشناسی برای هفته پیش رو

هشدار زرد هواشناسی برای هفته پیش رو


به گزارش اصفهانیا




آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

این هشدار اظهار می دارد که نوع مخاطره رگبار باران رعد و برق وزش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک و افت دید در نقاط مستعد بارش تگرگ منطقه تاثییر مناطق شمال و شرق استان آران و بیدگل اردستان ،انارک ،با درود ،چوپانان خوانسار برخوار دولت آباد) کاشان کوهپایه ،گلپایگان مهاباد شاهین شهر و میمه نایین نطنز ورزنه است.

ادامه مطلب
۲ شرکت خودروسازی و هلدینگ نفتی در صف خرید پرسپولیس » اصفهانیا

این چنین تاثییر مخاطره گمان آبگرفتگی محلی ،معابر گمان جاری شدن روان ،آب وزش باد نسبتا شدید صاعقه گمان تگرگ لغزندگی بویژه در جاده های کوهستانی و گردنه،ها گمان خسارت به سازههای موقت و گمان خسارت به محصولات کشاورزی ، افت دید و کیفیت هوا پیشنهاد می شوداز اطراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل،ها احتیاط در فعالیت طبیعت گردی در ساعات سپس از ظهر پرهیز شده و از فعالیت های کوه نوردی بویژه در ساعات سپس از ظهر خودداری  شود.

به جستوجو اظهار این هشدار باید از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها ممانعت شده و از نواحی مرتفع از استحکام سازه های موقت لایروبی دهانه پل ها کانال ها و آب روها مطمعن حاصل شود.

ملزوم است تمهیدات ملزوم جهت جلوگیری از خسارت به قسمت ،کشاورزی، خودداری از محلول پاشی و سم پاشی باغات و مزارع در نظر  گرفته شود.

ادامه مطلب
عکس| عکس العمل اوسمار به پیروزی روبه رو گل گهر » اصفهانیا

هشدار زرد اظهار می دارد که حالت آب و هوایی به آگاهی و عمل در صورت نیاز گمان وجود خسارت یا خسارت نقطه ای نیاز داشته و  گمان خسارت گسترده زیاد است.

 

 










دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author