ایرباد

جبرا از بازار ایربادهای بی‌سیم خارج می‌شود؛ خداحافظی با برندی اثرگذار_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

شرکت مادر برند Jabra اخیراً اظهار کرده است که دیگر تصمیم معارفه ایربادهای تازه را نخواهد داشت و از این بازار کناره‌گیری خواهد کرد. یقیناً برند جبرا توانست تأثیر چشمگیری روی صنعت ایربادهای بی‌سیم داشته باشد، محصولاتی که هیچ‌زمان فراموش نخواهد شد.

چرا جبرا از بازار ایربادها کناره‌گیری می‌کند؟

شرکت GN که به‌گفتن صاحب برند Jabra شناخته می‌شود به‌تازگی از دو ایرباد تازه الیت ۱۰ نسل ۲ و الیت ۸ اکتیو نسل ۲ پرده برداشت؛ اما تنها بعد از گذشت زمان کوتاهی خبرداد که دیگر محصول جدیدی در این حوزه به بازار اراعه نمی‌کند؛ در نتیجه دو ایرباد حرف های‌شده، آخرین وجود این برند در بازار ایربادهای تماماً بی‌سیم خواهد می بود. به‌نظر می‌رسد که رقابت با تولیدکنندگان بزرگی همانند سامسونگ، اپل و سونی هزینه بسیاری در پی دارد و ماندن در این رقابت چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. یقیناً شرکت مادر جبرا اظهار کرده است که حمایتاز محصولات قبلی تا چندین سال ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
روشی تازه از تحلیل بازار بورس با دستیار ترید موج سوم_اصفهانیا

Jabra در بیانیه رسمی خود اشاره داشته که ماندن در رقابت، نیازمند اندوخته‌گذاری در نوآوری است که انگارً هزینه بسیاری در پی دارد. ناگفته نماند که این شرکت نوآوری‌های متنوعی در کارنامه خود دارد؛ برای مثال کیس شارژر LE Audio در همین دو محصول آخر می‌تواند با اتصال به لوازم فاقد بلوتوث، عمل به ارسال بی‌سیم صدا به ایربادها کند. این چنین در اغاز شکل‌گیری ایربادها، سری الیت Jabra توانست به‌گفتن جایگزینی مطلوب برای ایرپادهای اپل نقل شود که کیفیت بسیار‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌داد.

جبرا از بازار ایربادهای بی‌سیم خارج می‌شود؛ خداحافظی با برندی اثرگذار_اصفهانیا ۷

احتمالا اوج پیروزی Jabra در بازار ایربادها مربوط به سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ باشد که با محصولاتی همانند الیت ۶۵t و ۷۵t در رقابت وجود داشت. در آن زمان شرکت‌های فرد دیگر همانند سامسونگ و سونی تا این مدت به‌جستوجو یافتن مسیری درست برای محصولات آتی خود بودند و تعداد بسیاری دیگر از برندها تا این مدت داخل رقابت نشده بودند. محصولات این برند از قابلیت‌های گسترش یافتهای همانند اتصال مولتی‌پوینت منفعت می‌بردند که امکان اتصال همزمان ایرباد به دو دستگاه گوناگون را فراهم می‌ساخت. این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار می بود و به‌زودی در زیاد تر مثالهای رقیب نیز تعبیه شد.

ادامه مطلب
گسترش هوش مصنوعی جدیدی که از روی گفتار، گمان ابتلا به آلزایمر را پیش‌بینی می‌کند_اصفهانیا
آخرین مطالب

در نهایت اما شرکت‌های فرد دیگر همانند گوگل، اپل و سامسونگ توانستند گوی رقابت را بربایند و Jabra دیگر حرفی برای گفتن در برابر آن‌ها نداشت. این نوشته در عرصه‌های مهمی همانند کیفیت صدا یا حذف نویز زیاد تر به چشم می‌خورد؛ درحالی‌که منفعت‌مندی از مزایای اکوسیستم‌های اختصاصی هم به رشد محصولاتی همانند ایرپاد پشتیبانی شایانی کرد.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
در باب Alan Wake 2 – جنونی به نام هنر

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author