غول 98 اینچی تی سی ال «ویژه گیمرها» در ایران معرفی شد

غول ۹۸ اینچی تی سی ال «اختصاصی گیمرها» در ایران معارفه شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

تی سی ال با افتخار نسل جدیدی از تلویزیون‌های خود را در ابعاد ۹۸ اینچ اراعه کرد. تلویزیون C755 تی سی ال با ابعاد بزرگ خود و ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته تصویری و صوتی، بهترین تلویزیون برای بازی است و یک توانایی شوق‌انگیز از تماشا برای کاربران به خصوص گیمرها فراهم می‌کند.

اگر به جستوجو تلویزیون مناسب بازی هستید، خرید تلویزیون تی سی ال  را به شما نظر می‌کنیم. در این نوشته به بازدید این تلویزیون محبوب می‌پردازیم و گفتن می‌کنیم که چرا برای بازی یک انتخاب عالی است.

در دنیای بازی‌های ویدیویی، نیاز به تلویزیون‌هایی با کیفیت بالا و قابلیت‌های برجسته، بیشتر از هر زمان فرد دیگر حس می‌شود و گیمرها به علت صرف زمان زیاد برای بازی‌های ویدیویی، نیازها و انتظارات خاصی از یک تلویزیون دارند. برای گیمرها داشتن تجهیزات بصری مناسب که بتواند کیفیت و شدت این بازی‌ها را به خوبی به نمایش بگذارد، زیاد مهم است.

ادامه مطلب
آنتن هیبریدی ناسا ارتباطات همزمان لیزری و رادیویی را با فضا ممکن می‌کند

تلویزیون TCL C755 در سایز ۹۸ اینچ، به یکی از برترین انتخاب‌ها برای گیمرها تبدیل شده است. این تلویزیون به گیمرها این امکان را می‌دهد که از بازی‌های خود لذت ببرند، درست همانطور که طراحان بازی فکر کرده‌اند.

از با اهمیت ترین ویژگی‌های تلویزیون C755 تی سی ال:

  • دارا بودن پنل Mini LED
  • فناوری تصویری QLED
  • تکنولوژی پیشرفته IMAX
  • پلتفرم گوگل تی وی (Google TV)
  • نرخ تازه‌سازی ۱۴۴Hz
  • امکان پخش صدای سه بعدی Dolby Atmos
  • تکنولوژی HDR10+
  • فناوری MEMC
  • پردازشگر هوشمند AiPQ 3.0

از دلایل برتری این تلویزیون برای گیمرها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

پنل Mini LED؛ ترکیبی از وضوح بی‌نظیر و کنتراست بالا

تلویزیون  C755تی سی ال با صفحه نمایش ۹۸ اینچی خود، فضایی گسترده برای نمایش بازی‌ها فراهم می‌کند.  پنل Mini LED یکی از تازه ترین و گسترش یافتهترین فناوری‌های نور بعد‌عرصه است که در کنار تکنولوژی QLED علتبالا رفتن کیفیت عکس می شود.  

اگر بخواهیم مقداری درمورد این ویژگی سخن بگویید کنیم با بگوییم که پنل Mini LED با منفعت گیری از هزاران LED کوچک به گفتن منبع نور بعد‌عرصه عمل می‌کند. این فناوری با افزایش تعداد نقاط نورانی، تصاویر با کنتراست بالا و رنگ‌های زنده‌تر را نمایش می‌دهد. به این علت برای صحنه‌هایی که لحظات تاریک و روشن متناوب دارند، شرایط مساعد را برای نمایش فراهم می‌کند.

غول ۹۸ اینچی تی سی ال «اختصاصی گیمرها» در ایران معارفه شد_اصفهانیا ۱۲

یکی از ویژگی‌های برجسته تلویزیون ۹۸ اینچ  C755تی سی ال، نرخ تازه‌سازی بالا و فناوری‌های پیشرفته مرتبط با آن است. این تلویزیون با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴Hz VRR و فناوری ۲۴۰Hz DLG، تصاویری روان و بدون لگ را به نمایش می‌گذارد. این ویژگی‌ها برای بازی‌های سریع و اکشن زیاد مهم می باشند، چون علتخواهد شد تا حرکات در بازی‌ها بدون هیچ گونه تاری نمایش داده شوند.

گیمرها می‌توانند از عکس العمل سریع در زمان بازی لذت ببرند و توانایی‌ای روان و بی‌نقص داشته باشند. به همین علت است که این محصول بهترین تلویزیون برای بازی است.

تماشای جزئیات بازی با وضوح ۴K ULTRA HD

تلویزیون Mini LED تی سی ال با وضوح عکس ۴K UHD این مطمعن را به شما می‌دهد، که هر جزئیاتی در بازی‌هایتان با بیشترین وضوح و شفافیت بالا نمایش داده شود. این وضوح بالا به خصوص در بازی‌هایی با گرافیک بالا تفاوتی کلیدی تشکیل می‌کند و شما را یک قدم جلوتر از رقیب ها قرار می‌دهد.

 

فناوری MEMC برای حرکات سریع و بدون لرزش

با فناوری MEMC در تلویزیون C755 تی سی ال می‌توانید مطمعن داشته باشید که حتی در سریع‌ترین صحنه‌های حرکتی، کیفیت عکس شفاف و بدون تاری باقی می‌ماند. برای مثال حرکت سریع در در ورزش‌ها یا فیلم‌های اکشن بدون هرگونه تاری یا کم شدن کیفیت نمایش داده خواهد شد. این قابلیت برای طرفداران ورزش و بازی‌های ویدئویی که به جستوجو یک توانایی شفاف و بدون وقفه می باشند، زیاد ایده‌آل است.

1718437239 768 غول 98 اینچی تی سی ال اختصاصی گیمرها در ایران
غول ۹۸ اینچی تی سی ال «اختصاصی گیمرها» در ایران معارفه شد_اصفهانیا ۱۳

صدای سه بعدی و واقعی در بازی با Dolby Atmos

علاوه بر عکس، صدا نیز در توانایی منفعت گیری از تلویزیون به خصوص برای گیمرها اهمیت بسزایی دارد. فناوری صدای Dolby Atmos  در تلویزیون  ۹۸اینچ تی سی ال، صدایی سه‌بعدی و فراگیر را اراعه می‌دهد که از جهات گوناگون به گوش می‌رسد، به طوری که حس می‌کنید در میانه‌ی میدان نبرد یا داخل دنیای بازی قرار دارید.

این تکنولوژی شما را در میانه تماشای محتوای مورد نظرتان در مرکز شوق و اتفاقات بازی قرار می‌دهد. به‌اختصاصی در بازی‌های اکشن و ماجراجویی یا تماشای بازی‌های ورزشی همانند فوتبال که محیط صوتی نقش مهمی در فضاسازی دارد، این تلویزیون می تواند قوی عمل کند.

فناوری IMAX Enhanced، تازه ترین تکنولوژی جهانی

این فناوری یکی از ویژگی‌های برجسته تلویزیون C755 است، IMAX Enhanced به معنی ترکیبی از کیفیت عکس بالا و صدای فراگیر است که با منفعت‌گیری از استانداردهای بالا، این تلویزیون قادر به نمایش جزئیات زیاد دقیق و آشکار تصاویر است و رنگ‌ها زنده‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. تعداد بسیاری از فیلم‌ها و مستندهای ساخته شده با فرمت IMAX می باشند.

برنامه Google TV ، دسترسی به دنیایی از سرگرمی‌ها

تلویزیون Mini LED تی سی ال با حمایتاز برنامه GOOGLE TV بر پایه اندروید ۱۲ به یک مرکز سرگرمی کامل تبدیل شده است. وجود پلتفرم GOOGLE TV در این تلویزیون امکان دسترسی به دنیایی از ویدیو و سرگرمی را فراهم می کند.  

جمع بندی

تلویزیون C755 از برند تی سی ال با ترکیبی از فناوری‌های Mini LED و QLED کیفیت عکس بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌آورد. این تلویزیون با حمایتاز فناوری Dolby Atmos، توانایی‌ی صدایی سه‌بعدی را تشکیل کرده و این چنین با فناوری IMAX محیط خانه را به یک سینمای همه عیار تبدیل می‌کند. امکانات گیمینگ پیشرفته همانند نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز و طراحی قشنگ و کاربرپسند، انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و سرگرمی است.  

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author