افزایش امنیت کاربران راننده اسنپ با قابلیت اشتراک‌گذاری سفر

افزایش امنیت کاربران راننده اسنپ با قابلیت اشتراک‌گذاری سفر


به گزارش اصفهانیا




آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

در نسخه تازه «امنیت سفر»، کاربران راننده اسنپ می‌توانند مشخصات، جزئیات سفر خود و موقعیت مکانی‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند، تا افراد خانواده و دوستانشان بتوانند در صورت نیاز مسیر و موقعیت مکانی لحظه‌ای آن‌ها را طی سفر جستوجو کنند. این قابلیت پیش از این برای مسافران در دسترس می بود.

ادامه مطلب
از قاشق‌زنی و فال‌گوش تا رمزِ شبِ مختار ثقفی » اصفهانیا

این چنین کاربران راننده می‌توانند در صورت ابراز هرگونه مشکل از جمله تصادف ماشین، تهدید، سرقت و درگیری کلامی یا فیزیکی به شدت و به آسانی با پلیس یا اورژانس تماس بگیرند. تیم محصول اسنپ با افزودن ویژگی‌های تازه به اپلیکیشن امنیت و اسایش خاطر کاربران راننده و مسافران را در برتری قرار داده است.

قابلیت «ثبت گزارش اضطراری» هم راه ارتباطی سریع کاربران راننده با تیم «امنیت سفر» است که اکنون به طور آزمایشی برای بخشی از کاربران راننده فعال شده و به‌زودی برای همه کاربران راننده فعال خواهد شد.

منفعت گیری از سرویس «امنیت سفر»

بعد از پذیرفتن خواست سفر و سوار شدن کاربر مسافر، گزینه «امنیت سفر» در گوشه بالا سمت چپ اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ به شکل یک سپر قرمز نمایش داده می‌شود؛ این چنین کاربران راننده می‌توانند در تکه جزئیات سفر با کشیدن فلش روبه‌بالا گزینه «امنیت سفر» را مشاهده کنند.

ادامه مطلب
چرا صداوسیما از اراعه اطلاعات فرار می‌کند؟/ تعداد مخاطبان هم چنان رو به افت است

با زدن روی دکمه «تماس با اورژانس» یا «تماس با پلیس» کاربر راننده می‌تواند به آسانی با این مراکز تماس بگیرد. با منفعت گیری از گزینه «ارسال مشخصات سفر» هم کاربران راننده می‌توانند در صورت لزوم موقعیت مکانی زنده‌ خود را برای نزدیکان یا دوستانشان ارسال کنند. لینک ارسال شده برای مشخصات سفر تا ۱۵ دقیقه سپس از آخر یا لغو سفر فعال است و بعد از سپری شدن این زمان، منقضی خواهد شد.

دقت به مطلب‌ها و نکات امنیتی

در کنار این امکانات، در صفحه مهم سرویس «امنیت سفر» به طور مرتب نکات آموزشی درمورد مراعات موارد امنیتی زمان سفر به کاربران راننده خبر‌رسانی می‌شود. اسنپ با اراعه این امکانات تازه، به ضمانت خود برای افزایش امنیت و آسایش کاربران خود پایبند بوده و امیدوار است این عمل های تبدیل بهبود توانایی سفر کاربران شود.

ادامه مطلب
تاریخ مراسم تشییع پیکر مرحوم عندلیبی اشکار شد » اصفهانیا

 










دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author