موتورولا از گوشی موتو E14 با قیمت 88 دلار رونمایی کرد + مشخصات

موتورولا از گوشی موتو E14 با قیمت ۸۸ دلار رونمایی کرد + مشخصات_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

موتورولا بی‌سروصدا از گوشی موتو E14 رونمایی کرد. Moto E14 یک گوشی ارزان قیمت با حمایتاز «اندروید گو» (Android Go) است که فقط ۷۰ پوند (۸۸ دلار) قیمت دارد.

مشخصات موتورولا موتو E14

گوشی تازه موتورولا دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی عکس ۹۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس ۳ است. این چنین از گواهی IP52 برای مقاومت در برابر آب حمایتمی‌کند.

گوشی موتو E14 از چیپست Unisoc T606 با ۲ گیگابایت رم منفعت می‌برد و به‌گفتن یک محدودیت، از نسخه ۱۴ اندروید گو حمایتمی‌کند. موتورولا دستگاه خود را به حافظه ۶۴ گیگابایتی UFS 2.2 تجهیزکرده که از طریق اسلات microSD قابل ارتقا است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با حمایتاز شارژ ۱۵ وات اشاره کرد. یقیناً مسئله منفی این که گوشی با یک شارژر ۱۰ وات اراعه می‌شود که علت آن چندان اشکار نیست.

ادامه مطلب
سیاره مشتری به گمان زیادً به شکل‌گیری ماه پشتیبانی کرده است_اصفهانیا
آخرین مطالب
1718639655 703 موتورولا از گوشی موتو E14 با قیمت 88 دلار رونمایی.webp
موتورولا از گوشی موتو E14 با قیمت ۸۸ دلار رونمایی کرد + مشخصات_اصفهانیا ۱۵

در قسمت دوربین‌ها، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی روی پنل پشتی دستگاه وجود دارد که از فیلمبرداری ۳۰ فریم با وضوح ۱۰۸۰p حمایتمی‌کند. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است که همان قابلیت فیلمبرداری را دارد. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حمایتاز دو سیم‌کارت از دیگر ویژگی‌های موتو E14 می باشند.

مشخصات موتورولا موتو E14
نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD
چیپست Unisoc T606
رم ۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی
سیستم عامل نسخه ۱۴ اندروید گو
1718639656 423 موتورولا از گوشی موتو E14 با قیمت 88 دلار رونمایی.webp
موتورولا از گوشی موتو E14 با قیمت ۸۸ دلار رونمایی کرد + مشخصات_اصفهانیا ۱۶

موتورولا موتو E14 در برخی از کشورهای اروپایی همانند انگلستان در دسترس است. این چنین تنها یک پیکربندی برای آن در نظر گرفته شده است (۲/۶۴ گیگابایت) و در سه رنگ سبز، بنفش و خاکستری و قیمت ۷۰ پوند می‌توان آن را خرید.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author