نجات 2 روباه در خیابان چهارباغ پایین

نجات ۲ روباه در خیابان چهارباغ پایین


به گزارش اصفهانیا




آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

بنا بر اظهار واحد روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردادی اصفهان  ۱۲:۲۹ دقیقه روز جمعه ۲۵ خردادماه بعد از خبر و اظهار دچار شدن روباه در چاه  ۱۲ متری در محدوده خیابان چهارباغ پایین  به ستاد فرماندهی (سامانه ۱۲۵) بلافاصله اکیپ امداد و نجات ایستگاه های ۱۵ و ۲۷ به همراه افسرکشیک زمان در محل حاضر شدند.

ادامه مطلب
برای شادی دل مردمم به هانگژو می روم » اصفهان امروز آنلاین

بر این مبنا بی دقتی در حرکت جهت شده می بود روباه به داخل چاه آب در سقوط کند و ماموران آتش نشانی با زدن کارگاه عملیاتی و بعد از یک ساعت عملیات نجات، آن را سالم از داخل چاه بیرون آوردند و به دامن محیط زیست برگردانند.

 

ebc3e5d2-88c7-4d04-9b49-a110075686cd

 

46d4418b-6469-487a-b475-fb4356dae503

 

3

 

 سال ۱۴۰۰ می بود که خبر رسید دو قلاده روباه در یک استخر بزرگ آبیاری در سپاهانشهر اصفهان دچار شدند و با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

آن زمان فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به دچار شدن دو قلاده روباه که در یک استخر بزرگ آبیاری، او گفت: این حادثه در ساعت ۱۴:۱۸ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد و نیروهای آتش نشانی در این مأموریت برای فرار مکرر روباه‌ها ناچار شدند دو مرتبه کارگاه عوض کنند و داخل آب شوند که در نهایت موفق به نجات این دو قلاده حیوان شوند.

ادامه مطلب
مربی لالیگایی در رادار پرسپولیس / پاکو با سابقه پیروزی روبه رو رئال و بارسا!

در سال های تازه نیز چندین دفعه ناظر وجود روباه ها در زاینده رود بی آب بودیم اما به این ترتیب که موردی از دچار یا دچار شدن آنها باشد اظهار نشده است. 

در این رابطه سر آتشیار محمد شریعتی مدیر روابط و سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفتگو با اصفهان امروز خبرداد: موردی که مشخصا درمورد دچار شدن روباه ها در سال های تازه اظهار شده باشد را نداشته ایم اما تحت گفتن حیوانات وحشی موارد بسیاری توسط نیروهای سازمان آتش نشانی زنده یابی و نجات داده می شوند. 

او افزود: مشاهده روباه ها در نزدیکیمحل سکونت مردم به علت شکار موشه ها و چرخه اکوسیستم است که روز به روز در حال افزایش است اما این که روز قبل روباه های مذکور در دل شهر دچار و نجات داده شدند رقم خورد غیرمعمول و منحصربفردی بوده است.

ادامه مطلب
اگر کم کاری کردم حلالم کنید » اصفهانیا

 

1701515

 

 

.

 










دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author