گلکسی S24 اولترا

سامسونگ با ۲۰۰ گلکسی S24 اولترا افتتاحیه المپیک پاریس را پخش می‌کند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سامسونگ اظهار کرده است که مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ را با منفعت گیری از صدها گلکسی S24 اولترا پخش زنده خواهد کرد. این اولین‌بار است که افتتاحیه المپیک در خارج از ورزشگاه انجام می‌شود، و سامسونگ هم برای آن برنامه اختصاصی‌ای تدارک دیده است.

به نقل از سایت خبری سامسونگ، برای اولین‌بار در تاریخ، کمیته بین‌المللی المپیک میزبان مراسم افتتاحیه بازی‌ها در خارج از یک استادیوم خواهد می بود. همه ورزشکاران هر سرزمین در قایق‌های تعیین‌شده، در رودخانه سن (Seine River) وجود خواهند داشت. سامسونگ نیز بیشتر از ۲۰۰ گوشی گلکسی S24 اولترا را روی این قایق‌ها نصب خواهد کرد تا استریم HDR حرکت ورزشکاران المپیک را در سراسر جهان پخش کند.

این اتفاقات با پشتیبانی «اولین شبکه جدا گانه ۵G» فرانسه پخش زنده خواهد شد. Orange، شبکه پخش‌کننده رسمی بازی‌ها، ۱۲ ایستگاه ۵G را در امتداد رودخانه سن راه‌اندازی خواهد کرد تا این شبکه را تشکیل کند. سامسونگ می‌گوید که مسابقات قایقرانی مارسی را هم با منفعت گیری از همان شبکه ۵G و نصب تلفنهای گلکسی S24 اولترا روی هر قایق، پخش خواهد کرد.

منفعت گیری از گلکسی S24 اولترا برای پوشش افتتاحیه المپیک تابستانی پاریس

دلنشین است بدانید که سامسونگ از گلکسی زد فولد ۶ برای این مناسبت خاص منفعت گیری نخواهد کرد. گلکسی زد فولد ۶ به گمان زیادً در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ۱۴۰۳)، ۱۶ روز قبل از مراسم افتتاحیه، به‌طور رسمی معارفه خواهد شد.

ادامه مطلب
کاوشگر پارکر ناسا سال آینده خورشید را «لمس» می‌کند!
آخرین مطالب

بااین‌حال این چنین موضوعی جای شگفتی ندارد، چون تلفنهای تاشو به اندازه تلفنهای پرچمدار مقاوم نیستند. علاوه‌براین، گلکسی زد فولد ۶ به گمان زیادً هیچ ترقی دوربینی به همراه نخواهد داشت. گلکسی S24 اولترا حداقل تا سال آینده لقب بهترین گوشی هوشمند سامسونگ برای گرفتن عکس و فیلم را نگه داری خواهد کرد.

اتفاقات Unpacked که در آن سامسونگ گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی واچ ۷، گلکسی بادز تازه و گلکسی رینگ خود را معارفه خواهد کرد، به گمان زیاد در پاریس برگزار می‌شود، یعنی همان‌جایی که مسابقات المپیک برقرار خواهد شد.

ادامه مطلب
ادامه تشکیل پژو پارس در سال 1403 از سوی ایران‌ماشین تایید شد

انتظار می‌رود که Galaxy Ring بیشترین دقت را در اتفاقات مورد انتظار Galaxy Unpacked به خود جلب کند. سامسونگ به گمان زیادً بعد از اغاز بازی‌های المپیک، این گجت پوشیدنی را به‌همراه دیگر محصولات تازه در سراسر فرانسه به شدت تبلیغ خواهد کرد.

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author