متا بالاخره عرضه عمومی API تردز را آغاز کرد

متا بالاخره اراعه عمومی API تردز را اغاز کرد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سرانجام اراعه رایگان API تردز برای عموم گسترش‌دهندگان اغاز شد. این API به گسترش‌دهندگان شخص ثالث اجازه می‌دهد تا راحت‌تر از قابلیت‌های این پلتفرم منفعت گیری کنند.

بر پایه گزارش ورج، با این API تازه گسترش‌دهندگان می‌توانند پست‌های گوناگون را انتشار یا محتوای مورد نظر خود را از این پلتفرم دریافت (Fetch) کنند و از ابزارهای گوناگون برای مدیریت این اپلیکیشن منفعت ببرند. این چنین گسترش‌دهندگان می‌توانند به کاربران امکان دهند که جواب‌های خاصی را نهان یا آشکار کنند.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا نیز در یک پست در تردز او گفت که اکنون این API به‌طور گسترده در دسترس است و به‌زودی نیز برای تعداد بیشتری از گسترش‌دهندگان اراعه خواهد شد.

اراعه API تردز برای گسترش‌دهندگان

متا بالاخره اراعه عمومی API تردز را اغاز کرد_اصفهانیا ۷

علاوه‌بر ویژگی‌هایی که حرف های شد، متا اضافه می‌کند که به گسترش‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا با ابزارهای اندازه‌گیری‌های گوناگون بتوانند تعداد بازدیدها، لایک‌ها، جواب‌ها، ری‌پست‌ها و نقل‌قول‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنند.

ادامه مطلب
نسخه خارج از ایالات متحده هدست ویژن پرو از همه ویژگی‌های آن حمایتنمی‌کند!
آخرین مطالب

در اکتبر ۲۰۲۳، «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، برای اولین‌بار خبرداد که این شرکت روی API تردز کار می‌کند. این شرکت پیش‌تر نسخه بتای API خود را با گسترش‌دهندگان گوناگون همانند Social News Desk و Hootsuite به اشتراک گذاشته می بود. در آن زمان این شرکت حرف های می بود که این API را در ماه ژوئن ۲۰۲۴ به‌طور گسترده در دسترس گسترش‌دهندگان قرار می‌دهد. اکنون متا به قول خود عمل کرده است.

گسترش‌دهندگان شخص ثالثی که روی ابزارهای شبکه‌های اجتماعی کار می‌کنند، در سال ۲۰۲۳ با مسائل مختلفی روبه رو بودند چون شبکه‌های اجتماعی همانند ایکس و ردیت دسترسی API را در سطوح گوناگون محدود یا قطع کردند. یقیناً شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز همانند بلواسکای و Mastodon رویکرد بهتری را برای گسترش‌دهندگان در پیش گرفته‌اند. بااین‌حال API تردز با بیشتر از ۱۵۰ میلیون کاربر می‌تواند برای این گسترش‌دهندگان زیاد سودمند باشد.

ادامه مطلب
اکنون در واتس‌اپ می‌توانید حداکثر 3 مطلب را پین کنید_اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author