هک صفحه اینستاگرامی همسر سابق

هک صفحه اینستاگرامی همسر اسبق


به گزارش اصفهانیا




آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از شناسایی فردی که با انگیزه انتقام‌جویی،حساب کاربری اینستاگرام همسر اسبق خود را هک ‌‌کرده می بود خبر داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی  گفتن داشت: در پی مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا وارائه شکوائیه مبنی بر این که فرد ناشناسی از زمان‌ها قبل عمل به هک حساب ‌کاربری ایسنتاگرام وی کرده و ضمن دسترسی به محتویات حساب ایشان به طرق گوناگون عمل به تهدید و تشکیل دردسر برای شاکی کرده است،بازدید نوشته در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

ادامه مطلب
شوک بزرگ بعد از ناکامی تلخ؛ آخر راه ژاوی و بارسلونا! » اصفهانیا

او گفت: با بازدید کارشناسان پلیس فتا اشکار‌ شد که فردی که حساب کاربری اینستاگرام شاکی را هک نموده است ،همسر اسبق وی می‌باشد که با انگیزه انتقام‌جویی عمل به این کار کرده است که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهم برای انجام عمل های قانونی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهم که در ابتدا از نوشته اظهار بی خبری می کرد و منکر انجام هر گونه کاری در این خصوص می بود بعد از روبه رو با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی اعتراف که بعد از راه اندازی پرونده برای انجام عمل های قانونی به مرجع قضائی معارفه شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد :کاربران فضای مجازی می‌بایست به این مسئله دقت نمایند که هک حساب‌های کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی و تهدید افراد در فضای مجازی جرم بوده و قابل رسیدگی در محاکم قضایی سرزمین می‌باشد.

ادامه مطلب
مربی اسپانیایی گزینه اول پرسپولیس؛ شانس بالای قهرمان چین برای وجود در تهران

سرهنگ مرتضوی در آخر خاطر نشان شد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.fata.gov.ir  آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار ،حوادث و اتفاقات‌های سایبری را از این سایت دریافت نمایند .این چنین شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مربوط به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر سرزمین می‌باشد.

 










دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author