گران ترین خودرو فروخته شده به صورت آنلاین

لامبورگینی وننو، رکورد گرانترین ماشین در فروش آنلاین را شکست_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

لامبورگینی دوست دارد اراعه خودروهای خاص خود را تا سال‌ها به اشکال گوناگون ادامه دهد. این شرکت هر ساله مدل‌های محدودتری از آن‌ها را تشکیل می‌کند. مدل‌های کوپه و رودستر لامبورگینی وننو اولین خودروهای اختصاصی در دوران اونتادور این خودروساز بودند. برند ایتالیایی رودستر وننو را به شکلی باشکوه در بالای ناو هواپیمابر کاوور معارفه کرد و تا بحال فقط ۹ نسخه از آن تشکیل شده است.

دومین وننو رودستر تشکیل شده، بعد از دو سال اقامت در یک نمایندگی در دبی، به قیمت ۶ میلیون دلار در حراجی فروخته شد. نمایندگی دبی در آن زمان ۹.۵ میلیون دلار برای این ماشین خواست کرده بودند.

لامبورگینی وننو، گران‌ترین ماشین آنلاین فروخته شده

SBX Cars، نمایندگی رده بالای مسئول فروش این ماشین، می‌گوید که این لامبورگینی وننو گران‌ترین خودرویی است که تا بحال به طور آنلاین فروخته شده است. این وننو رودستر یکی دیگر از سوپراسپرت‌های فروخته‌شده توسط SBX، یعنی فراری لافراری آپرتا ۲۰۱۷ با قیمت ۵.۳۶ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲، را ناکامی داد.

ادامه مطلب
زیکر از باتری‌های تازه خود رونمایی کرد، احیای 500 کیلومتر برد در 15 دقیقه!
لامبورگینی وننو، رکورد گرانترین ماشین در فروش آنلاین را شکست_اصفهانیا ۱۲

این لامبورگینی وننو رودستر مدل ۲۰۱۵ وقتی متعلق به یکی از اعضای خانواده سلطنتی عربستان سعودی می بود. این ماشین خاص و گران‌قیمت در طول عمر خود فقط ۱۱۰۵ مایل (۱۷۷۸ کیلومتر) کار کرده است. موتور ۶.۵ لیتری V-12 تنفس طبیعی لامبورگینی در این ابرخودرو توان ۷۴۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۹ پوند فوت تشکیل می‌کند.  زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت وننو ۲.۹ ثانیه و حداکثر شدت آن ۲۲۰ مایل در ساعت است.  

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس + ویدیو
لامبورگینی وننو
لامبورگینی وننو، رکورد گرانترین ماشین در فروش آنلاین را شکست_اصفهانیا ۱۳

ظاهر خاص این لامبورگینی وننو، آن را همانند به یک خودروی مسابقه‌ای می‌کند. این ابرخودروی روباز در عین حال مجوز رانندگی در جاده را دارد. این وننو دارای رنگ بدنه مشکی مات، فیبرکربن در معرض دید، خطوط و رگه‌های تزئینی سبز لیمویی و یک بال عقب بزرگ است. این طراحی در فضای داخلی مشکی هم به چشم می‌خورد، که با چرم سبز لیمویی در سراسر کابین تزئین شده است.  

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author