گلکسی زد فلیپ 6

تصاویر جدیدی از ماکت گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ انتشار شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

دو گوشی تاشو و نسل بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ به گمان زیادً قرار است ۲۰ تیر معارفه شوند. اکنون قبل از معارفه رسمی، طرفداران تلفنهای سامسونگ می‌توانند نگاه دقیق‌تری به این تلفنها داشته باشند، چون عکس ماکت‌های این دو دستگاه در فضای مجازی انتشار شده است.

به نقل از «۹to5Google»، تصاویر ماکت‌های دو گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ سامسونگ انتشار شده‌اند. منبع این عکس‌ها به‌طور مدام از کلمات «واحدهای ساختگی» و «مثالهای اولیه» به‌طور مترادف منفعت گیری می‌کند، اما این دو مفاهیم تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

در واقع واحدهای ساختگی یا ماکت فاقد اجزای داخلی می باشند اما به‌طور دقیق محصول نهایی را منعکس می‌کنند، درحالی‌که مثالهای اولیه سخت‌افزار گوشی را درون خود دارند، اما در طول چرخه گسترش در معرض تغییرات و بهبود می باشند.

گلکسی زد فلیپ 6

از آنجایی که منبع دقیق این تصاویر نامشخص است، نمی‌توانیم گمان بزنیم که این عکس‌ها چه مقدار می‌توانند درست باشند.

ادامه مطلب
سامسونگ فناوری‌های تازه صوتی را به تلفنها و تبلت‌های خود می‌آورد
آخرین مطالب
گلکسی زد فلیپ 6

اگر این‌ها واحدهای ساختگی می باشند، به این معنی است که طراحی‌شان باید همان چیزی باشد که در محصولات نهایی می‌بینیم. اگر مثالهای اولیه می باشند، معلوم نیست که این دستگاه‌ها در چه مرحله‌ای از چرخه گسترش ساخته شده‌اند و چه مقدار به محصولات نهایی شباهت دارند.

گلکسی زد فلیپ 6

طراحی دو گوشی تاشو بعدی سامسونگ

به‌هرحال، مطرح‌های نشان‌داده‌شده در این عکس‌ها اصلاً شگفت نیست، این شرکت کره‌ای انگارً دیگر زیاد تمایلی به تشکیل تغییرات اساسی در تلفنهای تاشو خود ندارد.

گلکسی زد فولد 6

این نوشته علتمی‌شود طراحی‌ها نسبتاً خسته‌کننده و همانند به نسل قبل به‌نظر برسند. گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ انگارً از همان زبان طراحی قبلی منفعت گیری می‌کنند.

گلکسی زد فولد 6

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در ۱۰ جولای (۲۰ تیر ۱۴۰۳) و در شهر پاریس رونمایی شوند.

گلکسی زد فولد 6

به غیر از این دو گوشی، سامسونگ در این اتفاقات به گمان زیادً تصمیم معارفه دو ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا و هندزفری گلکسی بادز ۳ را هم دارد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
هوش مصنوعی راه بسیاری دارد تا به سطح انسان برسد

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author