مشکل برف‌پاک‌کن خودروهای سایبرتراک برای تسلا دردسرساز شد

مشکل برف‌پاک‌کن خودروهای سایبرتراک برای تسلا دردسرساز شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

تسلا یک بار دیگر چندین هزار ماشین سایبرتراک را به‌علت وجود برخی مشکلات فرا خوانده است. این بار ۱۱۶۸۸ ماشین برقی به‌علت مشکل برف‌پاک‌کن شیشه جلو که دید راننده را مختل می‌کند و ۱۱۳۸۳ ماشین سا‌یبرتراک به‌علت قطعه تزئینی روی کف آن‌ها که می‌تواند شل‌شده و برای دیگران خطر تشکیل کند، به کارخانه تسلا فراخوانده شده است.

بر پایه گزارش ورج، انگارً مشتریان تسلا درمورد مشکل برف پاک‌کن سایبرتراک می‌گویند که «جریان الکتریکی بیش‌از‌حد آن می‌تواند علتاز کار افتادن کنترلر موتور برف پاک‌کن شود.» واحد خدمات تسلا اظهار کرده که موتور برف پاک‌کن خودروهای تحت تاثییر را به طور رایگان معاوضه می‌کند.

مشکل قطعه تزئینی تسلا سایبرتراک

مشکل برف‌پاک‌کن خودروهای سایبرتراک برای تسلا دردسرساز شد_اصفهانیا ۷

درمورد مشکل قطعه تزئینی کف ماشین نیز تسلا تصمیم دارد رویکرد چسبنده و نوار حساس به سختی آن را در صورت لزوم و بدون نیاز به پرداخت هزینه از سوی مشتریان معاوضه کند. غول سازنده خودروهای برقی می‌گوید که این قطعه با چسب نصب شده و در برخی خودروها امکان پذیر این کار در کارخانه به درستی انجام نشده باشد.

ادامه مطلب
اگر هوای پاک تری تنفس می کردید طول عمر شما چه تغییری می کرد؟ + نقشه

در ماه آوریل نیز غول خودروسازی فراخوان فرد دیگر را اظهار کرده می بود که ۳۸۷۸ ماشین سایبرتراک این شرکت را به‌علت خطر گیرکردن پدال گاز شامل می‌شد. در کل، تسلا از زمان اغاز فروش سایبرتراک در نوامبر سال قبل میلادی، چهار بار برای این خودروها فراخوان ارسال کرده است.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

ادامه مطلب
بستن اکانت جستوجو‌کننده جت ایلان ماسک، یکی از انگیزه‌های خرید توییتر می بود

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author