موتورولا موتو G85

گوشی دلنشین موتورولا موتو G85 معارفه شد؛ مشخصات + قیمت_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

موتورولا روز قبل از گوشی موتو S50 Neo در چین رونمایی کرد و اکنون همین دستگاه با نام موتو G85 برای بازار جهانی معارفه شده است.

گوشی تازه موتورولا همانند S50 Neo به تراشه اسنپدراگون ۶s نسل ۳ تجهیزشده که درحقیقت همان چیپ اسنپدراگون ۶۹۵ سال ۲۰۲۱ با نام تازه است. این چنین روی پنل پشتی این دستگاه با دوربین مهم دوگانه مواجه هستیم.

مشخصات و قیمت موتورولا موتو G85

گوشی تازه موتورولا طراحی باریکی دارد و روی پنل پشتی‌اش ماژولی با دوربین مهم دوگانه عمودی قرار گرفته است. در جلوی این دستگاه نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده pOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به چشم می‌خورد. حداکثر روشنایی این پنل برابر ۱۶۰۰ نیت است و زیر آن سنسور تاثییر انگشت قرار دارد.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین دوگانه با سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی تجهیزبه لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید قرار دارد. در قسمت جلویی هم با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در قسمت بالایی نمایشگر مواجه هستیم.

ادامه مطلب
تردد خودروهای سنگین با رانندگان زیر سن قانونی در جاده‌های ایران؛ فقر فرهنگی جامعه
آخرین مطالب

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و این چنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند سیستم‌‌عامل اندروید ‍۱۴ را به‌طور پیش‌فکر اجرا می‌کند و تا چهار سال به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد. قیمت موتو G85 در بریتانیا برابر با ۲۹۹.۹۹ پوند اظهار شده است.

درنهایت باید او گفت موتورولا دیروز از نسل تازه تلفنهای تاشو خود، سری ریزر ۵۰ هم رونمایی کرد. این محصولات که از طراحی شبیه سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ منفعت می‌برند، در دو نسخه استاندارد و اولترا روانه بازار خواهد شد. درحالی‌که ریزر ۵۰ اولترا به تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ تجهیزشده است، قوت نسخه استاندارد را چیپ مدیاتک دایمنسیتی ۷۳۰۰X فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
اولین کلینیک هوش مصنوعی جهان؛ رفتن به مطب را فراموش کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author