هاوال H6

هاوال H6 تازه داخل بازار چین شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

کراس‌اوور تازه هاوال H6 با قیمتی گران‌تر از نسل سوم داخل بازار چین شد. این مدل در پنج تیپ با دو گزینه پیشرانه حاضر است، که نسخه بالارده به سیستم همه‌چرخ محرک تجهیزشده است. قیمت هاوال H6 تازه از ۱.۳۵ میلیون روبل اغاز می‌شود.

کراس‌اوور H6 نماد واقعی برند هاوال و افتخار گریت وال موتورز است. اولین نسل از این مدل در سال ۲۰۱۱ معارفه و به شدت به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های شاسی بلند بازار چین تبدیل شد.

این چنین بخوانید: هاوال H6 هیبرید در نمایشگاه ماشین شیراز معارفه شد؛ وارداتی تازه گروه بهمن

H6 تا ۹ سال صدرنشین این قسمت از بازار می بود. اما بعد از سال ۲۰۲۰، با رونق خودروهای برقی و هیبریدی در چین، H6 جایگاه خود را از دست داد. اکنون نسل چهارم هاوال H6 تلاش خواهد کرد تا جایگاه اسبق خود در بازار را مجدد به دست آورد.

ادامه مطلب
امکان تبدیل پلاک منطقه آزاد به ملی فراهم شد؛ واردات خودروهای دست‌دوم از منبع های داخلی
آخرین مطالب

آن‌چه از هاوال H6 تازه می‌دانیم

نسل تازه هاوال H6 همانند نسل قبلی روی پلتفرم Lemon ساخته شده است. با وجود شباهت‌های ظاهری بین دو نسل، ابعاد نسخه تازه ۱.۷۳/‍۱.۸۸/۴.۷ متر است. به این علت H6 تازه نزدیک به ۶ سانتیمتر طول زیاد تر، ۰.۶ سانتیمتر عرض زیاد تر و ۱ سانتیمتر ارتفاع بیشتری از نسل سوم دارد. فاصله بین دو محور نسل چهارم نزدیک به ۶ سانتیمتر افزایش یافته و به ۲.۷۳ متر رسیده است.

هاوال H6 تازه داخل بازار چین شد_اصفهانیا ۱۷

فضای داخلی هاوال اچ ۶ تازه مطابق با ترندهای امروزی در صنعت خودروسازی چین طراحی شده است. دکمه‌های فیزیکی تقریباً به طور کامل حذف شده‌اند و انتخابگر دنده به پشت فرمان سه‌پره منتقل شده است. این چنین یک نمایشگر لمسی بزرگ ۱۴.۶ اینچی روی کنسول مرکزی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
بازرسی خودروهای گازسوز در مراکز معاینه فنی بدون حضور شرکت‌های بازرسی

نسخه پایه هاوال H6 تازه از همان موتور ۱.۵ لیتری نسل سوم منفعت می‌برد، که توان ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر تشکیل می‌کند. این مدل با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه و سیستم دیفرانسیل جلو اراعه شده است.

هاوال H6
هاوال H6 تازه داخل بازار چین شد_اصفهانیا ۱۸

نسخه پرقدرت نسل چهارم H6 از یک موتور ۲ لیتری با توان ۲۳۸ اسب بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر نیرو منفعت می‌برد. این مدل به گیربکس ۹ سرعته و سیستم همه‌چرخ محرک تجهیزاست.

نسخه پایه هاوال اچ ۶ تازه به سنسورهای پارک عقب، سیستم دید همه‌جانبه با کارکرد شاسی شفاف، کروز کنترل، چراغ‌های ال‌ای‌دی، سانروف و شارژر بی‌سیم تجهیزاست. مدل بالارده این چنین از کروز کنترل تطبیقی، نمایشگر هدآپ، صندلی‌های جلوی تجهیزبه گرم‌کن و تهویه و ۹ بلندگو منفعت می‌برد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید
haval
هاوال H6 تازه داخل بازار چین شد_اصفهانیا ۱۹

نسل چهارم هاوال  H6رقبای سرسختی از جمله چانگان CS75 پلاس، چری تیگو ۸، جیلی اطلس و تویوتا راو ۴ دارد. محدوده قیمت هاوال H6 تازه در روسیه ۱.۳۵ تا ۱.۶۵ میلیون روبل (۹۴۱ میلیون الی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان) است.

ادامه مطلب
واتس‌اپ روی قابلیتی همانند AirDrop اپل و QuickShare اندروید کار می‌کند

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author