شرایط فروش ونوسیا D60‌ پلاس

شرایط فروش ونوسیا D60‌ پلاس اظهار شد [تیر ۱۴۰۳]_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

شرکت مکث موتور شرایط فروش ونوسیا D60‌ پلاس را برای متقاضیان خرید این ماشین خبرداد. بخشنامه فروش مکث موتور بعد از آخر دور شانزدهم اراعه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه انتشار شد. این بخشنامه از نوع فروش نقدی یک یا چند مرحله‌ای است. متقاضیان می‌توانند ونوسیا D60‌ پلاس را با پرداخت همه بهای آن، در یک روز تحویل بگیرند. این چنین متقاضی می‌تواند مبلغ ماشین را در چند نوبت پرداخت کند و اتومبیلش را طی ۹۰ روز کاری تحویل بگیرد. قیمت ونوسیا D60‌ پلاس از سوی مکث موتور معادل یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اظهار شده است.

شرایط فروش ونوسیا D60‌ پلاس، تیر ۱۴۰۳:

ماشین قیمت رنگ مبلغ قابل پرداخت در زمان ثبت نام مبلغ قابل پرداخت در زمان صدور دعوتنامه زمان تحویل
ونوسیا D60‌ پلاس ۱۹,۸۵۷,۰۰۰,۰۰۰‌ ریال سفید ۱۹,۸۵۷,۰۰۰,۰۰۰‌ ریال ۳۰ روزه
۹,۹۲۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال ۹,۹۲۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال ۹۰ روزه
شرایط فروش ونوسیا D60‌ پلاس اظهار شد [تیر ۱۴۰۳]_اصفهانیا ۷

ونوسیا یکی از برندهای خودروسازی چینی است که تحت همکاری با ژاپنی‌ها فعالیت می‌کند. نیسان و دانگ فنگ، برند ونوسیا را در سال ۲۰۱۲ میلادی تأسیس کردند. امروزه ونوسیا هفت مدل ماشین تشکیل می‌کند که تعدادی از آن‌ها توسط مکث موتور برای واردات به ایران در نظر گرفته شده‌اند. یکی از این خودروها، ونوسیا D60‌ پلاس است.

ادامه مطلب
۱۰ بازی که در کشورهای گوناگون ممنوع شدند_اصفهانیا

ونوسیا D60‌ نخستین بار در سال ۲۰۱۷ به بازار چین معارفه شد. نسخه‌ تازه این ماشین که ونوسیا D60‌ پلاس نام دارد، با ظاهری تازه و پسوند پلاس از سال ۲۰۲۱ به بازار اراعه می‌شود. این ماشین با داشتن فاصله محوری ۲۷۰۱ میلی‌متر و صندوق عقبی به حجم ۵۲۵ لیتر، یک سدان مناسب برای منفعت گیری خانواده‌ها به حساب می‌آید. یقیناً ونوسیا D60‌ پلاس در کلاس سدان‌های جمع‌وجور قرار می‌گیرد.

نیروی ونوسیا D60‌ پلاس را موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۰ اسب‌بخار قوت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT‌ نیز ماموریت انتقال قوت به چرخ‌های جلو را در این ماشین برعهده دارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بنچمارک نسخه گلوبال گلکسی A35 یک روز قبل از رونمایی آشکار شد + عکس

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author