خارق‌العاده‌ترین 15 سال زندگی من بود

شگفت انگیز‌ترین ۱۵ سال زندگی من بود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«جانی آیو»، مدیر اسبق طراحی اپل، به‌تازگی درمورد کار با شریک خلاق خود، «استیو جابز» سخن بگویید کرده است. به حرف های این طراح افسانه‌ای اپل، هنگامی این دو نفر سال ۱۹۹۷، اولین‌ بار با یکدیگر ملاقات کردند، بی‌درنگ با هم صمیمی شدند. آن‌ها تا زمان مرگ جابز در ۲۰۱۱ به هم نزدیک بودند و آیو آن ۱۵ سال را شادترین و شگفت انگیز‌ترین سال‌های زندگی‌اش می‌داند.

جانی آیو در مصاحبه با پادکست «Life in Seven Songs» او گفت اگرچه سال‌ها در اپل کار کرده، بهترین سال‌های او دوره‌ای می بود که با استیو جابز، یکی از بنیان‌گذاران فقید اپل، همکار می بود. آیو ۱۹۹۲ وقتی که جابز موقتاً از اپل کناره‌گیری کرده می بود، کار او را در این شرکت اغاز کرد اما طراح اسبق آیفون، آیپد، ایرپاد و مک‌بوک می‌گوید جرقه خلاقیتش بلافاصله وقتی زده شد که این دو سرانجام سپس از پنج سال با هم آشنا شدند.

ادامه مطلب
سرویس رایگان ربط ماهواره‌ای اپل تا یک سال دیگر برای آیفون 14 تمدید شد

خاطرات جانی آیو درمورد استیو جابز

شگفت انگیز‌ترین ۱۵ سال زندگی من بود_اصفهانیا ۷

جانی آیو درمورد بازه وقتی ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ که با جابز آشنا شد، می‌گوید:

«قبل از برگشت استیو، چیزهای بسیاری یاد گرفتم اما آن زمان، اشکار نبوده است درحال یادگیری هستم. همه‌چیز دردناک می بود.»

بااین‌حال به حرف های آیو، پشت‌سرگذاشتن آن «سال‌های زیاد سخت» ملزوم می بود تا او به طراح مشهور امروزی تبدیل شود. آیو دوره همکاری‌اش با جابز در اپل –از ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۱– را «شادترین و شگفت انگیز‌ترین ۱۵ سال زندگی» خود توصیف کرد. برخلاف چند سال اول که بدون جابز سپری شد. او او گفت بعد‌ازآن، یادگیری در اپل آشکار‌تر شد.

ادامه مطلب
چک 4 دلاری استیو جابز در یک حراجی بیشتر از 20,000 دلار قیمت خورد

او درمورد استیو جابز می‌گوید:

«او فردی می بود که تقریباً بدون فکر و دردسر می‌توانست احساسات و برداشت‌های واقعاً پیچیده از ایده‌ها و زمان‌ها را توصیف کند.»

جابز در سال ۲۰۱۱ از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری کرد و همان سال نیز از دنیا رفت. جانی آیو تا ۲۰۱۹ در اپل ماند. جانی آیو مرگ جابز را «فقدان زیاد بزرگ» می‌داند:

«حس می‌کردم فردی را از دست داده‌ام که مظهر روشای از تفکر درمورد خلق‌کردن می بود؛ روشای برای اندیشیدن به اهمیت فرهنگ، مردم و جامعه.»

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

جانی آیو این چنین او گفت قدردان سال‌هایی است که کنار استیو جابز گذرانده است:

«روزی نیست که به یاد او یا فقدانش نباشم. روزی نیست که قدردان آن وقتی که دور هم جمع شدیم و چیزهایی یاد گرفتم و کشف کردیم، نباشم.»

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
سرپرست پروژه ویژن پرو بعد از 25 سال وجود در اپل، بازنشسته می‌شود

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author