فیس آی دی آیفون 16

سری آیفون ۱۶ احتمالا با تغییراتی در سیستم فیس آیدی همراه شود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

مدل‌های آیفون ۱۶ قرار است اواخر امسال معارفه و اراعه شوند. تا الان شایعه ها مختلفی درمورد طراحی تلفنهای نسل سپس اپل انتشار شده است؛ همانند تحول چینش دوربین‌ها. یقیناً احتمالا در فیس آیدی نیز ناظر تغییراتی باشیم.

به‌ گزارش دیجی‌تایمز، Face ID در سری آیفون ۱۶ به گمان زیادً نسبت به نسل‌های قبل متفاوت خواهد می بود. رسانه انگلیسی تلگراف شش هفته پیش گزارش داد شرکت Coherent، تأمین‌کننده اجزای فیس آیدی، در نظر دارد بعد از برهم‌خوردن قرارداد با یک مشتری بزرگ، کارخانه‌اش در نیوتون آیکلیف، شهری کوچک در انگلستان، را بفروشد یا کاربری آن را تحول بدهد. گمان می‌رود این خرید وفروش قرار می بود با اپل امضا شود. مطابق این گزارش انتظار می‌رفت کوپرتینویی‌ها در سیستم Face ID مدل‌های آیفون ۱۶ تغییرات بزرگی تشکیل کنند.

ادامه مطلب
چطور مثل یک بدنساز حرفه ای تمرین کنیم؟

اشکار نیست اپل می‌خواهد چه تغییراتی در سیستم فیس آیدی سری تلفنهای نسل سپس خود تشکیل کند. شایعه ها اولیه حاکی از آن می بود که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو می‌توانند سیستم Face ID در زیر صفحه‌نمایش داشته باشند اما «راس یانگ»، منبع معتبر صنعت نمایشگر، خبرداد فعلاً این تحول محتمل به‌ نظر نمی‌رسد.

تحول فیس آیدی در آیفون ۱۶ برای کاربران مزایای جدیدی خواهد داشت؟

تا این مدت امکان پذیر فیس آیدی در مدل‌های آیفون ۱۶ تغییرات فرد دیگر هم بکنند اما اشکار نیست این تغییرات پیشرفت‌های قابل‌توجهی، همانند احراز هویت سریع تر، تشکیل می‌کند یا خیر. اپل طبق معمولً در نسل‌های تازه آیفون‌ها تغییراتی در اجزای داخلی تشکیل می‌کند و این موارد همیشه به ویژگی‌های تازه یا مزایای آشکار فرد دیگر برای مشتریان منجر نمی‌شود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد

درمجموع، می‌توانیم انتظار تغییرات احتمالی مرتبط با Face ID در مدل‌های iPhone 16 داشته باشیم اما فعلاً جزئیات مبهم‌اند. به گمان زیادً این نوشته تا قبل از سپتامبر (زمان معارفه تلفنهای نسل تازه اپل) شفاف‌تر می‌شود.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author