[ad_1]
به نقل از اصفهانیا
اسپاتیفای با معارفه یک «برنامه همکاری» تازه که از اغاز سال ۲۰۲۵ در دسترس قرار خواهد گرفت، رقابت جدیدی را با یوتوب اغاز کرده است. با وجود این برنامه، تولیدکنندگان محتوا علاوه بر تبلیغات از ویدیو و آهنگهای خود نیز میتوانند درآمد کسب کنند.
تولیدکنندگان محتوای اسپاتیفای مطابق این برنامه تازه به دو روش میتوانند درآمد کسب کنند. کسب سهمی از درآمد تبلیغات محتوای خود در همه پلتفرمها و کسب درآمد از طریق اشتراکهای ماهانه پادکست. در روش دوم، تولیدکنندگان میتوانند برخی محتواهای خود را بهصورت اشتراکی اراعه کنند و شنوندگان در ازای دریافت این مزایای انحصاری، با پرداخت هزینه اشتراک از آن حمایتمیکنند.
الزامات اسپاتیفای برای کسب درآمد
یقیناً این دو سطح معارفه شده دارای الزامات مخصوص به خود می باشند. برای کسب درآمد از طریق برنامه شریک اسپاتیفای، کاربران باید محتوای خود را از طریق پلتفرم Spotify for Creators انتشار کنند، در یک دوره ۳۰ روزه محتوای آنها ۱۰ هزار ساعت تماشا شده باشد و حداقل ۲۰۰۰ بازدیدکننده داشته باشد و این چنین حداقل ۱۲ تکه انتشار کرده باشند.
اشتراکها نیز برای تولیدکنندگانی که حداقل ۲ تکه پادکست توسط آنها انتشار شده و در یک دوره ۶۰ روزه حداقل ۱۰۰ شنونده داشته باشند، فعال میشود.
برنامه درآمدی تازه اسپاتیفای از ۲ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۳ دی) در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا اغاز به کار خواهد کرد.
Spotify در چند زمان قبل دقت بسیاری به محتوای ویدیویی و پادکستها داشته است و اکنون با معارفه این برنامه تازه قدم فرد دیگر در این مسیر برداشته است. این سرویس استریم موسیقی محبوب با وجود این برنامه قادر خواهد می بود با یوتوب رقابت کند. اخیراً نیز قابلیت پخش ویدیو آن در دسترس ۸۵ سرزمین دیگر قرار گرفته می بود.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
ممکن است بپسندید
-
پادکست فارسی از چالشهای دوران بلوغ خود میگوید_اصفهانیا
-
کنیستر چیست و چه ماموریتای در ماشین دارد؟_اصفهانیا
-
دانشمندان برای اولینبار از DNA پوست، جنین انسانی ساختند_اصفهانیا
-
چرا خودروهای تازه تویوتا بر پایه پلتفرمهای قدیمی ساخته خواهد شد؟_اصفهانیا
-
دیزنی خواستار توقف منفعت گیری از شخصیتهای خود توسط Character.AI شد_اصفهانیا