[ad_1]
به گزارش اصفهانیا
مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی صبح دوشنبه ۱۲ آذر ماه با وجود محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و کارشناسان این حوزه در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
رتبه اول قسمت جایزه اختصاصی، رتبه اول قسمت کتاب، رتبه اول قسمت بروشور و کاتالوگ، رتبه اول قسمت اینفوگرافیک و رتبه دوم قسمت پوستر جوایزی است که روابط عمومی فولاد مبارکه در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کسب کرد و از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت، محمد جواد براتی با اهدای دیپلم افتخار تقدیر به عمل آمد.
مهدی باقریان دبیر این دوره از جشنواره در بخشی از سخنرانی خود او گفت: امسال کارهای بدیع و خلاقانهای را از سوی برخی از روابط عمومیهای حاضر در این دوره جشنواره به اختصاصی از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ناظر بودیم که میتوان از آنها به گفتن رسانههای تازه خلق شده نام برد و این رویکرد قابل تقدیر و ستایش است.
شایان ذکر است این جشنواره در ۱۱ قسمت گوناگون و ۳۷ زیرشاخه شامل برنامه انتشاراتی، ادبیات (مستندسازی و داستانسرایی)، انتشارات مهم (کتاب، نشریه داخلی، اختصاصینامه، بروشور و کاتالوگ)، هنرهای تجسمی و بصری (پوستر، اینفوگرافیک، عکس، کاریکاتور)، رسانههای دیداری و شنیداری (مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشنگرافیک)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت، شبکههای اجتماعی، مولتیمدیا)، تبلیغات مکتوب (در مطبوعات و رپرتاژ آگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال) و کارشناس برتر روابط عمومی برگزار شد.
گفتنی است، در قسمت کارشناس برتر روابط عمومی، لوح کارشناس برتر ارتباطات رسانه ای به امیر نصرالهی کارشناس روابط عمومی این شرکت اهدا شد.
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی زمان مناسبی برای گردهمآیی فعالان و متخصصان حوزه روابط عمومی است تا با منفعت گیری از ازمایش ها و دانشهای روز، گامی مؤثر در جهت ترقی کیفیت انتشارات روابطعمومی بردارند.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع