[ad_1]
به نقل از اصفهانیا
شرکت هوش مصنوعی Perplexity اولین کافه خود را با نام «Curious» (کنجکاو) در منطقه گرانقیمت و مدرن گانگنام سئول افتتاح کرد. این اولین توانایی مستقیم یک شرکت هوش مصنوعی در اداره یک کافه محسوب میشود و فراتر از یک فضای معمولی برای نوشیدن قهوه است؛ «Curious» یک محیط اجتماعی است که در آن فناوری و مهماننوازی کرهایها ترکیب شده است تا کاربران به شکل ملموس با هوش مصنوعی ربط برقرار کنند.
هوش مصنوعی Perplexity یکی از محبوبترین ابزارهای هوش مصنوعی در کره جنوبی است. دادهها مشخص می کند که این اپلیکیشن با رشد ۱.۸ برابری کاربران فعال ماهانه طی شش ماه، به چهارمین اپلیکیشن پراستفاده هوش مصنوعی در این سرزمین تبدیل شده است، موضوعی که علت انتخاب سئول به گفتن اولین میزبان فیزیکی این برند را به خوبی روشن میکند.
کافه هوش مصنوعی Perplexity
برخلاف یک نمایشگاه فناوری پر از مانیتور و گجت، «Curious» با میز و صندلیهای دنج و فضایی اسایشقسمت طراحی شده است. فلسفه طراحی این مکان، ترکیبی از «حس یکپارچگی قبل و آینده» است؛ هنگامی داخل این کافه میشوید گویی به دهههای ۶۰ و ۷۰ میلادی پا گذاشتهاید، از نظر دیگر المانهایی نیز از طراحی قرن بیستویکم را میبینید. مسئله دلنشین این که موسیقی بعدعرصه در این کافه توسط هوش مصنوعی تشکیل و پخش میشود.
در هر میز، از بازدیدکنندگان دعوت میشود تا از اپلیکیشن Perplexity برای یافتن جواب هر سؤالی که در ذهن دارند منفعت گیری کنند؛ از برنامهریزی برای گشتوگذار در سئول گرفته تا کشف حقایق دلنشین درمورد فرهنگ کی-پاپ. این کافه با همکاری استودیوی طراحی فضای «Discovering the Four Faces»، شرکت تشکیل قهوه «Bean Brothers» و برند مد «Gloni» (که یونیفرم کارکنان را طراحی کرده) شکل گرفته است.

مراسم افتتاحیه این کافه با وجود چهرههای برجسته جامعه مد و خلاقیت سئول و این چنین اینفلوئنسرهای نقل برگزار شد و حتی «لی جونگ-جه» (Lee Jung-jae)، ستاره سریال محبوب «بازی مرکب»، نیز در این اتفاقات وجود داشت.

Perplexity برای جذب کاربران تازه و سپاس از کاربران وفادار خود، مزایای اختصاصیای را در این کافه در نظر گرفته است. مشترکین سرویس پولی Perplexity Pro میتوانند همه نوشیدنیهای دستساز کافه را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند. این چنین، کاربرانی که با اسکن یک کد QR در داخل کافه برای اولینبار در سرویس پرو ثبتنام میکنند، یک ماه اشتراک رایگان هدیه خواهند گرفت. علاوهبراین، محصولات فروشگاه آنلاین رسمی Perplexity به طور فیزیکی در این مکان قابل مشاهده و خرید می باشند.

«موریتا جون» (Morita Jun)، نماینده Perplexity در آسیا، در مراسم افتتاحیه او گفت: «کافه Curious فضایی برای به اشتراک گذاشتن دانش و کنجکاوی با کاربران است، جایی که افراد بیشتری میتوانند لذت کاوش همراه با هوش مصنوعی را توانایی کنند.»
دسته بندی مطالب
[ad_2]
ممکن است بپسندید
-
پادکست فارسی از چالشهای دوران بلوغ خود میگوید_اصفهانیا
-
کنیستر چیست و چه ماموریتای در ماشین دارد؟_اصفهانیا
-
دانشمندان برای اولینبار از DNA پوست، جنین انسانی ساختند_اصفهانیا
-
چرا خودروهای تازه تویوتا بر پایه پلتفرمهای قدیمی ساخته خواهد شد؟_اصفهانیا
-
دیزنی خواستار توقف منفعت گیری از شخصیتهای خود توسط Character.AI شد_اصفهانیا