[ad_1]
به نقل از اصفهانیا
زیپاد به گفتن حساب دیجیتالی کودک و نوجوان بانک پاسارگاد کمپین برگشت به مدرسه خود را با گفتن «یه اغاز حسابی» بازه وقتی اول شهریور تا ۱۵ مهرماه به اجرا گذاشته است.
بانک پاسارگاد با محصول «زیپاد» بهگفتن حساب دیجیتالی اختصاصی کودکان و نوجوانان، کمپین برگشت به مدرسه «یه اغاز حسابی» را از اول شهریور تا ۱۵ مهر ۱۴۰۴ اجرا میکند. این مطرح، همزمان با اغاز سال تحصیلی، فرصتی است برای والدین که در کنار آمادهسازی فرزندان برای کلاس و کتاب، آینده مالی آنها را نیز جدیتر پایهگذاری کنند.
این کمپین در راستای تحکیم استقلال مالی در خانوادهها و تسهیل دسترسی کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال به خدمات مالی، جوایزی را برای افتتاح حسابِ رایگان، آنلاین و غیرحضوری در اپلیکیشن زیپاد در نظر گرفته است.
در کمپین «یه اغاز حسابی» برای خانوادهها امتیازاتی اختصاصی در نظر گرفته شده است؛ از هدیه نقدی افتتاح حساب تا سقف ۵ میلیون تومان گرفته تا امکان دریافت تسهیلات بدون ضامن و بدون سود تا سقف ۵۰ میلیون تومان. مشوقهایی که در شرایط اقتصادی امروز، جذابیت این مطرح را دوچندان میکند.
والدین در این کمپین میتوانند با نصب اپلیکیشن زیپاد و افتتاح حساب برای کودکان و نوجوانان خود(فرزندان زیر ۱۸ سال) در زمان محدود کمپین یعنی اول شهریور تا ۱۵ مهر از جوایز و تسهیلات اختصاصی زیپاد منفعتمند شوند.
از دیگر جوایز ثابت زیپاد میتوان به جایزه دعوت از دوستان برای افتتاح حساب اشاره کرد که به ۳ سطح دستهبندی میشود. سطح یک این جوایز که تا ۱۵ دعوت است به ازای هر دعوت ۳۰ هزار تومان هدیه، سطح دو که تا ۳۰ دعوت است به ازای هر دعوت ۴۰ هزار تومان هدیه و سطح سوم آن که تا بینهایت دعوت میتواند باشد به ازای هر دعوت ۶۰ هزار تومان هدیه تعیین شده است. ملزوم به ذکر است که جوایز و تسهیلات کمپین «یه اغاز حسابی» تا سقف ۵ میلیون تومان جایزه و تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
والدین میتوانند علاوه بر دریافت جوایز و تسهیلات مورد اشاره از زیرساختی امن و ساده برای مدیریت پول توجیبی و بعدانداز فرزندانشان منفعتمند شوند. از دیگر مزایای افتتاح حساب زیپاد میتوان به دریافت ابزارهایی بهروز و امن برای مدیریت بودجه خانوار توسط والدین اشاره کرد تا در کنار فرزندانشان، نگاه هدفمندتری به مصرف و بعدانداز داشته باشند. این چنین این توانایی مشترک علتتقویت اقتصاد خانواده در طویل مدت میشود و کودکان و نوجوانان را با مفاهیمی چون برنامهریزی مالی، قیمت زمان و اهمیت اندوختهگذاری آشنا میسازد.
زیپاد؛ یک ابزار بانکی یا یک کلاس درس مالی؟
زیپاد تنها یک حساب بانکی ساده برای افراد زیر ۱۸ سال نیست؛ این حساب بستری فراهم میکند تا کودک از همان سالهای ابتدایی با مفاهیمی چون پول توجیبی مدیریتشده، بعدانداز موثر و قیمت زمان آشنا شود. کارت بانکی اختصاصی «زیکارت» با بیشتر از ۱۰ مطرح متنوع با کارکترهای دلنشین برای کودکان نوجوانان، ارسال رایگان کارت، قلک دیجیتال، امکان واریز منظم توسط والدین، تعیین سقف تراکنش و حتی سپردهگذاری با سود ۲۲.۵ درصد، زیپاد را به یک ابزار آموزشی-اقتصادی بدل کرده است؛ ابزاری که به شکلگیری «هوش مالی» نسل آینده پشتیبانی میکند. این کارت، نخستین قدم کودک برای توانایی واقعی بانکداری و منفعت گیری از ابزارهای مالی است.
زیپاد علاوهبر امکان واریز منظم پول توجیبی توسط والدین، قابلیتهایی همانند «قلک دیجیتال» و شرکت در قرعهکشیهای ماهانه را فراهم کرده تا انگیزه بعدانداز و برنامهریزی مالی در فرزندان تحکیم شود. این چنین والدین میتوانند سقف تراکنشها و محدودیتهای دلخواه را تعیین کنند تا در کنار آزادی عمل کودک، چارچوبی امن برای مدیریت هزینهها وجود داشته باشد.
از نظر دیگر، گزینه «سپرده اندوختهگذاری پرتاب» با سود سالانه ۲۲.۵ درصد به خانوادهها این امکان را میدهد که قیمت بعداندازهای کودک خود را نگه داری کنند و او را با مفهوم اندوختهگذاری آشنا سازند. این ترکیب خدمات، از زیپاد ابزاری آموزشی-اقتصادی برای رشد هوش مالی نسل آینده ساخته است.
چرا همین امروز باید عمل کرد؟
کمپین «یه اغاز حسابی» محدود به بازه وقتی اشکار شده است. والدین میتوانند تنها با نصب اپلیکیشن زیپاد از مارکتهای معتبر داخلی و طی چند دقیقه، بدون نیاز به مراجعه به شعبه، حسابی برای فرزندشان افتتاح کنند. این سادگی در فرایند، در کنار مشوقهای مالی و امکانات آموزشی، علتشده زیپاد به انتخابی بهصرفه و آیندهنگرانه برای خانوادهها تبدیل شود.

اغاز آینده مالی کودکان، با تصمیم امروز والدین
با دقت به ماهیت حساب کودک و نوجوان، کمپین «یه اغاز حسابی» را میتوان کمپینی حرفهای، اعتمادساز و در عین حال صمیمی از منظر ارتباطی دانست که عمل های گستردهای در فضای دیجیتال، مسیریابها، شبکههای اجتماعی زیپاد (اینستاگرام زیپاد و آپارات)، بازاریابی توسط افراد تاثیرگذار، بازاریابی محتوایی و تبلیغات محیطی در متروی تهران داشته است. در این کمپین که در بازهای مختصر اجرا میشود میتوانید زمان افتتاح حساب و دریافت جوایز و امتیازات اختصاصی را به دست بیاورید.
هر سال با اغاز سال تحصیلی، خانوادهها هزینههای تازهای پیش روی خود میبینند؛ از لوازمالتحریر گرفته تا کلاسهای آموزشی. در این چنین فضایی، کمتر پیش میآید که والدین به فکر آینده مالی فرزندشان بیفتند. با این حال، یکی از بهترین اندوختهگذاریها در همین روزهای اغاز مدرسه میتواند اغاز آموزش مالی برای کودکان و نوجوانان باشد.
بانک پاسارگاد با محصول دیجیتال خود «زیپاد» به همین نیاز جواب داده است. زیپاد یک حساب اختصاصی برای افراد زیر ۱۸ سال است که نهتنها امکان مدیریت پول توجیبی را فراهم میکند، بلکه بستری برای یادگیری اصول ساده و حیاتی اقتصاد شخصی است؛ از بعدانداز و بودجهبندی گرفته تا آشنایی با مفهوم اندوختهگذاری.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
ممکن است بپسندید
-
پادکست فارسی از چالشهای دوران بلوغ خود میگوید_اصفهانیا
-
کنیستر چیست و چه ماموریتای در ماشین دارد؟_اصفهانیا
-
دانشمندان برای اولینبار از DNA پوست، جنین انسانی ساختند_اصفهانیا
-
چرا خودروهای تازه تویوتا بر پایه پلتفرمهای قدیمی ساخته خواهد شد؟_اصفهانیا
-
دیزنی خواستار توقف منفعت گیری از شخصیتهای خود توسط Character.AI شد_اصفهانیا