کنایه سنگین مربی لیگ برتری به سعید معروف و بهروز عطایی! » اصفهان امروز آنلاین

کنایه سنگین مربی لیگ برتری به سعید معروف و بهروز عطایی! » اصفهانیا


پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران که تیمش توانست در دربی خودروسازان سایپا را با نتیجه سه بر یک ناکامی دهد بعد آخر بازی سخن بگویید‌های دلنشین و یقیناً با طعنه‌ای زد.

پیمان اکبری درمورد وجود سعید معروف در تیم ملی والیبال ایران و این چنین سخن بگویید‌های محمود افشاردوست او گفت: من به شخصی کار ندارم ولی خودم در کار مربی گری پله به پله اغاز کردم تا به اینجا رسیدم.

او در ادامه او گفت: جدای از وجود مربی داخلی یا خارجی هرکسی سرمربی تیم ملی والیبال ایران بشود کار زیاد سختی را برای صعود به المپیک خواهد داشت و شانس وجود در المپیک حداکثر ده درصد است.

او در آخر طعنه شگفت و غیر مستقیمی نیز به بهروز عطایی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران زد و او گفت هر کس در آینده سرمربی تیم ملی والیبال ایران بشود از دوره قبل کارکرد زیاد بهتری خواهد داشت!

ادامه مطلب
مفقودی مدارک ماشین؛ خواست و دریافت المثنی کارت، برگ سبز، سند و کارت سوخت
آخرین مطالب

پیمان اکبری که احتمالا با دقت به اسبق خود در دنیای مربیگری، از عدم حضورش در کاندیدای نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران غمگین است و بدین گونه و با این مصاحبه ناراحتی خود را نشان داده است.

گفتنی است پیمان اکبری در اواخر دهه‌ی هشتاد مدتی بعد کسب گفتن بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا سرمربی تیم پیکان تهران شد و در چندین مقطع و از جمله در این فصل هدایت این تیم را بر مسئولیت داشته است.

ادامه مطلب
آخرین وضعیت بیرانوند برای بازی با النصر و رونالدو » اصفهان امروز آنلاین

۵۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments