شیائومی واچ 2 با قیمت 200 یورو معرفی شد

شیائومی واچ ۲ با قیمت ۲۰۰ یورو معارفه شد


همراه با شیائو‌می ۱۴ اولترا، غول چینی از «شیائومی واچ ۲» نیز رونمایی کرده است. ساعت هوشمند شیائومی ۲۰۰ یورو قیمت دارد و برای اراعه در برخی بازارهای اروپایی همانند آلمان و ایتالیا درنظرگرفته شده است.

مشخصات شیائومی واچ ۲

در قیاس با شیائومی وا‌چ ۲ پرو که از فولاد ضد زنگ ساخته شده می بود، این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی است. شیائومی وا‌چ ۲ این چنین دارای یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED است و از همان چیپ اسنپدراگون W5 پلاس نسل ۱ منفعت می‌برد.

گیرنده GPS، سیستم نظارت بر ضربان قلب و SpO2 و گواهی مقاومت در برابر آب ۵ ATM از جمله دیگر ویژگی‌های قابل ذکر می باشند.

شیائومی واچ ۲ با قیمت ۲۰۰ یورو معارفه شد ۷

در آمازون آلمان، شیائومی وا‌چ ۲ را هم‌اکنون در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای می‌توان پیش‌خرید کرد. یقیناً ساعت از ۲۵ فوریه (یکشنبه) اراعه خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که حدودا از ۱ تا ۴ مارس (۱۱ اسفند تا ۱۴ اسفند) داخل بازار بشود.

ادامه مطلب
هدست اپل ویژن پرو هک و امکان جیلبریک آن فراهم شد
آخرین مطالب

در ایتالیا فقط نسخه نقره‌ای دستگاه اراعه شده است و به گمان زیادً نسخه مشکی در زمان فرد دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. در ایتالیا نیز از ۲۴ فوریه (یکشنبه) می‌توان برای خرید گلکسی واچ ۲ عمل کرد.

شیا‌ئومی واچ ۲ به گمان زیادً در کشورهای دیگر نیز اراعه خواهد شد. این چنین یکی از با اهمیت ترین تفاوت‌های این دستگاه با شیا‌‌‌ئومی وا‌‌‌چ ۲ پرو علاوه بر جنس بدنه، عدم وجود گزینه LTE است.

ادامه مطلب
چین از کشف یک عنصر کمیاب و ارزشمند خبر داد



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments